Tagg: stockholm
Här samlar vi allt om stockholm.
Andra taggar som innehåller ordet stockholm är: hantverkare-i-stockholm, stockholm-centralt, stockholmskärgård, ekerö-stockholm, golvslipning-stockholm, stockholmsvit, ab-svenska-trähus-stockholm, byggfirma-stockholm, firmor-i-stockholm, projekt-hus-stockholm
-
D
Festool Plug-it-kabel - Stockholm
Begagnad Festool Plug-it-kabel säljes. 150kr Kan hämtas Värmdö eller Stockholm. -
B
Vimed AB - Byggfirma i Stockholm
Någon som anlitat dem? Funderar på att göra det då de lämnat en bra och prisvärd offert. Man har ju lärt sig att vara lite skeptisk när allt ser... -
Kärscher 595 "trasig" skänkes (Stockholm)
Hej Har en Kärcher högtryckstvätt modell asgammal. Kompressorn går, men det blir inget tryck i slangen. Något roligt att skruva isär kanske... -
Alls i lås och handtag! - Stockholm/Muskö/Älvsjö
Billigt - Allt skall bort, för närvarande på Muskö, kan tas till Älvsjö den 29/7. Pris är vad köparen anser det vara värt, stormhasparna sålda... -
L
Fyllnadsmassor Bortskänkes Stockholm (Spånga)
lerjord/lera blandat med lite stenar mm. Finns i Spånga. -
A
Byggnadsingenjör Stockholm
Hej! Jag och min sambo har köpt bostadsrätt på Södermalm och tänkte slå ut en vägg. För det behöver vi ju för det första ha ett proffs som bedömer... -
C
10 kubik (7 lerjord och 3 gräsjord) skänkes mot upphämtning - Stockholm/Vendelsö
Hej, Jag har grävt ner barnens studsmatta och står nu med ca. 10 kubik jord som jag önskar bli av med. Det är ca. 7 kubik lerjord och 3 kubik... -
Vilka är Stockholms bästa hantverkare?
Hej vänner! Jag och sambon har liksom många vänner flyttat och börjat etablera oss i Stockholm. Som unga och nyinflyttade så har vi alla hopplöst... -
P
Tips på bra hjälp vid väggutredning i Stockholm?
Hej! Detta är mitt första inlägg på Byggahus - men inte det sista! :) Har precis flyttat in i en ny lägenhet där jag gärna skulle vilja flytta... -
B
Duktiga Altan byggare Stockholm Södra
Hej forumet, jag undrar om det finns några duktiga altan byggare som ni använt er av? Ska bygga stor altan i två etapper. Blir för svårt för mig...