Tagg: stockholm
Här samlar vi allt om stockholm.
Andra taggar som innehåller ordet stockholm är: hantverkare-i-stockholm, stockholm-centralt, stockholmskärgård, ekerö-stockholm, golvslipning-stockholm, stockholmsvit, ab-svenska-trähus-stockholm, byggfirma-stockholm, firmor-i-stockholm, projekt-hus-stockholm
-
I
Väggfärg Stockholm
Nordsjö Idé Design väggfärg Pro 5 5484 Flügger BW 10 liter 2 st dunkar á 10 liter, varav den ena öppnad men ej använd, den andre oöppnad wR 14... -
I
Skohylla IKEA Stockholm
Skohylla IKEA KOMPLEMENT Hyllan är av förzinkad och bockad plåt, för äldre PAX-garderob. Dropphål finns för att avleda smuts och väta. 2 st br 46... -
I
Väggfärg Stockholm
Nordsjö Idé Design väggfärg Pro 5 5484 Flügger BW 10 liter ljusgrå 2 st dunkar á 10 liter, varav den ena öppnad men ej använd, den andre oöppnad... -
Takbyte i Stockholm
Hej, Jag ska inom snar framtid byta tak på vår villa från 1978 och behöver lite hjälp och tips. Det är ett sadeltak runt 170-180 kvm 40 graders... -
M
söka konstruktörer i Stockholm
Hej, Jag söka rådgivande konstruktör att hjälpa mig kolla på LPS pump lösning och grund platt. jag börjar att bygga nytt hus med källare . men... -
L
Snygga, måttanpassade skjutdörrar med montering - Stockholm
Tar gärna emot tips om bra företag i Stockholmsområdet, som ”skräddarsyr” snygga skjutdörrar efter mått (höjd och bredd) och monterar (inkl... -
B
Tips på KA önskas, Stockholm
Hej! Söker tips på kontrollansvarig för villabygge i södra Stockholm. Tack på förhand! -
C
Trappleverantör Stockholm
I min trappa låg tidigare gammal parkett (underlag betong), nu hade jag tänkt att byta ut stegen mot riktiga trappsteg. Har någon något tips på... -
C
Hager Väggskåp Univers med div. tillbehör - Stockholm
Säljer ett nytt väggskåp ur Hagers serie Univers med inbyggnadsram samt diverse tillbehör som blivit över i pågående husbygge. Väggskåpet har... -
M
Fyllnadsmassor bortskänkes i norra Stockholm
Hej kommer att gräva för pool i Mars, så kommer att behöva köra bort ca 100 m3 fin lerjord. Jag bor i södra Vallentuna, är det inte för långt...