Tagg: sensor
Här samlar vi allt om sensor.
Andra taggar som innehåller ordet sensor är: rörelsesensor, fuktsensor, temperatursensor, krocksensor, slingsensor, ljussensor, mysensors, motion-sensor, fönstersensor, sol-vind-sensor
-
K
Brandvarnare: Vilken teknik är bäst? "fotoelektrisk sensor" eller "optisk"
Tänkte köpa på mig lite nya brandvarnare. Jag vill inte koppla till larmtjänst eller ha någon trådlös anslutning mellan brandvarnare. Vanliga... -
T
Homeassistant och telldus 433Mhz Termo/Hygro sensor 313159
Hej, Köpte en ny sensor att ha i mitt växthus men jag lyckas bara få homeassistant att visa temperaturen. Jag har en RfxTrx kopplad till... -
S
sensor i electrolux kylskåp
tacksam för all hjälp Köpte fyrs och kyl 2009. Frysen fungerar men kylskåp har börjat isa. Electrolux kylskåp Model:ERE34200W Productnr... -
Worx WG790E.1 nytt sensor paket funkar ej
Jag har fastnat lite i mina försök att laga min WG790E.1 som verkar tappat lokalsinnet med sina tillfälliga piruetter mitt i klippningen. På... -
R
Sensor placering Optimow 10
Någon som vet var sensorn är placerad på en Powerworks Optimow 10? Hört att den ska sitta på ena sidan och inte mitt på. Det påverkar ju hur den... -
H
Hur byter man tempsensorn på Husqvarna Opal?
Hej ! Vi fick ett kylskåp av bekanta då det kyler hela tiden och varorna fryser. Det är ett Husqvarna Opal Plus, QT2210W som har några år på... -
R
Hur koppla 3tidrelän, sensor, cylinder samt vibrator
Hej gott folk jag har en lite lång fråga här som någon kanske vill sätta tänderna i hur ska jag med fördel koppla 3st tidrelä:n , photosensor... -
B
DSC sensor ger oförklarliga sab.larm
Hej. En av mina DSC WS4904P 433MHz ger sab.larm fastän det sitter som det ska. Det kan fungera ett helt år sen börjar den gnälla. Kan brytaren... -
G
Larm: Vilken glaskross sensor, magnetkontakt. SPC
Ny i forumet och ny med larm. Hoppas på lite vägledning från expertisen. Vilken glasskross rekommenderar ni för en vanlig villa? Fönstren är... -
P
Jag har problem med lyftsensorn på min Worx 790E
När den krockar med något stannar den och larmar för upplyft. Någon som har tips på åtgärder? Det sitter inga grenar eller annat mellan svart och...