Tagg: pem
Här samlar vi allt om pem.
Andra taggar som innehåller ordet pem är: pem-slang, pemslang, pemkoppling, isolerad-pem, pem-skarv, pem-adapter, pem-prk-frysskada, pem-rör, pem-slang-frysrisk, utevatten-pemslang-utekran
-
N
Dräneringsventil för PEM-slang (gardena pipeline system)
Hej, har grävt ner ett gardena pipeline system för att få vatten till baksidan. Är just nu bara en anslutningspunkt samt ett vattenuttag. Gardena... -
Bevattning & vatten till växthus/utekök
Hej, Jag har grävt ner en PEM slang (25mm) som är tänkt att fördela vatten till en del av trädgården där jag tänker mig växthus, utekök samt... -
PEM-rör och makadam vid husgrund
Jag bor i ett sånt där någorlunda modernt hus med platta på mark och med dränering under längsmed plattan och sedan ett lager på 40cm djupt och... -
P
T-koppling PEM
Har kommunalt sommarvatten via 20 mm PEM slang från huvudventil. Vill koppla på en T-koppling och kulventil för att kunna dränera och avlufta... -
M
Frågor 70 m PEM 32x3 för sommarvatten
Jag håller på och planerar att dra el till 2 stugor (frågestund om eldragning) på min tomt och tänker att jag borde passa på att dra sommarnatten... -
B
Dra ett nytt Pex-rör inuti befintlig PEM slang 32?
Jag har en grävd brunn ca 7 m från huset med vattenpumpen placerad i bad/toa-rummet och befintlig inkommande slang är en PEM 32 som kommer upp... -
PEM-slang till ”Gardena”, är detta en acceptabel lösning?
Förbereder för automatbevattning i ett växthus, har dragit fram 16mm PEM-slang i ett markrör. Ska ha tag i en rörmokare för vattenutkastare +... -
S
Tappkran från nedgrävd PEM-rör
Hej där, Tänkte bolla en idé. Vi har ett PEM-rör som kommer med vatten nedgrävt och passerar ett året-om-uppvärmt hus. Huset har krypgrund ca 0,4... -
J
(pem) slang till 50 mm avloppsrör
Hej Håller på att gräva en pumpbrunn i källaren. Finns det någon smidigare slang än tex pem 26 som går att koppla på pumpen ? Slangen vill jag... -
F
Pem 32 till 20
Hej, Jag har fått en brunn med Pem 32 och vill koppla in pem 20 slang som jag ska gräva ner på kolonin. Är det en sådan jag ska ha...