Hej! Jag har problem med min panna, ringde Nibe och dom trodde att gummifötterna till
kompressorn va slut. Så jag beställde nya sådana. Men jag förstår inte hur jag ska montera
bort en låda som sattes av installatören för att få ner ljudnivån.
Nu är det inte ett litet vanligt vibrationsljudet, utan ett fruktansvärt skrammel ifrån kompressorn
och det ser mkt riktigt ut som om gummifötterna är slut.
Men hur får jag loss lådan ? Så här ser den ut!
kompressorn va slut. Så jag beställde nya sådana. Men jag förstår inte hur jag ska montera
bort en låda som sattes av installatören för att få ner ljudnivån.
Nu är det inte ett litet vanligt vibrationsljudet, utan ett fruktansvärt skrammel ifrån kompressorn
och det ser mkt riktigt ut som om gummifötterna är slut.
Men hur får jag loss lådan ? Så här ser den ut!
För att vrida pannan måste väl alla rör lossas, det låter inte i så fall som ett jobb jag vågar ge mig på,T tobbetk skrev:
konstigt att lådan gick få dit utan att vrida pannan?
Hej! Hur gick det?
Klicka här för att svara
