Tagg: elpanna
Här samlar vi allt om elpanna.
Andra taggar som innehåller ordet elpanna är: tegelpanna, vattenburen-elpanna, albin-elpanna-vattenburenuppvärmning, elpanna-innertemperaturgivare, elpanna-luftvatten-autoterm, tegelpanna-eller-betongpanna, elpanna-docking, trippelpanna, vedpanna-elpanna
-
M
Hjälp med vedpannan!
Hej allihopa jag skulle behöva lite hjälp av er när det kommer till en vedpanna. Hjälpen jag behöver är att lokalisera lite eventuella fel på... -
L
Takvärme? Byta ut men till vad?
Har precis köpt en villa från -72. Vi ska renovera, men med rivning av väggar så kommer det bli fula skarvar, taket behöver bytas och jag hittar... -
P
attefallshus: Golvvärme / elpanna?
Gokväll! tänker bygga ett attefallshus med sutturängvåning. lägger in golvvärme i plattan och övervåningen. Tanken är att om två år, när stora... -
B
CTC ECOEL Varmvatten
Hej, Vi har precis fått nycklarna till ett hus och har en elpanna som är lite svårhanterlig. Tyvärr är det ett dödsbo och jag kan heller inte... -
M
Inställningstips för golvvärme och elpanna Elomin III
Hej! Jag skall precis köra igång ett golvvärmesystem som matas av en elpanna av modellen Värmebaronen Elomin III. Elpannan är endast kopplad... -
Bästa uppvärmingen? 2-plan fritidshus 160 kvm, Hälsingland
Hej, Har tagit över ett familjeprojekt Större fritidshus (tidigare permanent) i Hälsingland (2-plan, boa ca 80+80kvm). Trähus. Nu till... -
G
Vill byta El-panna mot Vedpanna
Hej, jag kommer från tyskland, men jag bor nu sedan 4år här i Västerbotten. Jag har köpt 2010 en Gullringshus (Byggår 1982) med 150m2 och... -
Hjälp med Manual/instruktioner till en CTC1200Family OLJA/EL
Har precis blivt ägare till ett renoveringsobjekt :eek: och har fått denna panna på halsen. Nu är den inte direkt svår att förstå sig på men jag... -
T
Inomhusgivare till äldre Elpanna ES 900
Jag har en Elpanna ifrån 1980-talet. (Elektro standard ES 900) Den styrs helt ifrån utetemperaturen. Jag skulle antingen vilja koppla om så att... -
L
Nyss köpt hus, elpannan fungerar inte?!
Hej. Igår fick vi tillträde till vårt hus :) men när vi ska försöka ställa in den gamla Euronomelpannan så verkar den inte fungera. Provade ringa...