Tagg: carport
Här samlar vi allt om carport.
Andra taggar som innehåller ordet carport är: garage-carport, dubbelcarport, carport-pris, carport-innertak, dubbelcarport-rickard, carport-bygglov, carportsdel, carport-betongplatta-varmgarage, carport-stolpsko, carport-konstruktion-diagonal-stöd-vinglig
-
H
Grundschakt förråd carport, chockerande kostnad!
Hej! Vi bygger hus med totalentreprenad med ett husföretag här i Borås. Dessvärre kunde dom inte bygga förråd/carport så detta får vi göra vid... -
Fukt/mögel i betongplatta?
Hej! Se bilder. Alltså fasaden i carporten, mot huset. hur orolig behöver man va för det här? Köpte vårt parhus för tre år sedan. Har ibland tyckt... -
Soldäck på carportstak - hur bygger jag?
Jag ska bygga en carport där taket fungerar som soldäck. Hur bygger jag smartast? Tänker att det är lättast att ha avrinning åt ett håll, men hur... -
B
Lämplig limtrbalk carport?
Hej har idag en carport med förråd, där carportdelen är 4.2m bred (även förrådet) ca 20graders W takstolar, betongpannor. Är 6m lång, med två... -
Bygga carport med litet förråd? Litauisk byggen?
Jag ska bygga en Carport med förråd. Mått Ca L 8,4 B 4.0 Jag såg här någon länk till ett Litauisk bolag som någon rekommendera? Jag har tittat... -
Carport med soldäck
Tjena, Är det någon här som byggt en carport med soldäck på taket? Hur gick ni till väga? Framförallt är jag intresserad av avrinning... -
L
isolera carport
Jag har köpt ett hus med oisolerad carport.(se bild). Jag undrar några saker. 1, som ni ser på bilden så har ägaren innan häftat fast vindpapp... -
T
Fuktig lättbetong i carport
Jag har en öppen carport med väggar av lättbetong, insprängd och ingrävd i sluttningen. Den är byggd för 30 år sedan. Trots platonmatta på utsidan... -
Insida av carport i endast gips?
Vi bygger med Fiskarhedenvillan hus och carport. Jag blev mkt förvånad när jag konstaterade att de anser sig vara klara med carporten. Insidan av... -
Underspikning i carport
Bygger garage med carport. I carporten hade jag tänkt sätta 120x22 panel mellan takstolarna. Troligen skruvar jag dem med ett mellanrum på 5mm...