Tagg: badrumsgolv
Här samlar vi allt om badrumsgolv.
Andra taggar som innehåller ordet badrumsgolv är: badrumsgolv-nivåskillnad, golvbrunn-badrumsgolv-rörmokare-mögel, våta-fogar-badrumsgolv, klinkers-badrumsgolv-byta-ta-bort
-
Fel lutning på badrumsgolv
Hej, nybyggt hus och har fel lutning eller ingen lutning alls i båda badrummen. Kan man byta golvet och göra rätt fall eller förstör man då... -
Golvuppbyggnad badrum
Funderar för tillfället över hur jag lämpligt kan bygga upp golvet inför badrumsrenoveringen och vill få lite feedback och tips kring hur jag... -
L
Avloppsstick ur badrumsgolv
Hej, Fått hjälp med avlopp och vatten som strax ska slås igen med golvspån 22 mm och sen flytspackel och klinker. Behöver lite hjälp med... -
Ska byta brunn i badrumsgolv
Hej ! Ska byta brunn i badrumsgolv har köpt en brunn som har 3 extra ingångar 37 mm en ska till tvätmaskin och en till ett badkar Hittade bara... -
H
Styra vattenburen värme för parkettgolv, badrumsgolv, fläktkonvektor och pool.
Behöver ny bergvärmepump. Dagens 11 kw värmepump värmar poolen (30 000 liter) på sommaren via primitiv styrning till värmeväxlare, medan 120... -
P
Kostnad för att kakla om badrum på 2kvm
Hej! Har sett att det finns massor med trådar på ämnet men hoppas på att någon gjort en mindre renovering av badrum och har en prisindikation... -
A
Pausa arbetet i veckor efter gjutning av golv
Kan det uppstå sprickor i ett nygjutet badrumsgolv om det ligger orört i flera veckor (utan tätskikt eller ytskikt)? Låt säga att det gäller ett... -
Golvbrunnsmanschett? Golv spånskiva? hjälp?
Hej! Jag håller på med en totalrenovering av gammalt badrum i ett hus. Jag har kollat alla regler gällande badrumsrenoveringar. och det ska göras... -
Golvvärme och armering i flytspackel
Håller på att renovera badrum. Golvet byggs med fall mot hörnbrunn. 22 mm godkänd spånskive. Cc 60 mellan regler. Hade först tänkt att limma 13 mm... -
L
Korrekt monterad golvbrunn?
Hej, vi renoverade två badrum och fick även certifikat på våtrummet men vill ändå dubbelkolla med någon här som kanske vet om detta ser korrekt...