AndersMalmgren
56 111
Poäng
20 341
Medlem i
155
Startade trådar
28 dec 2013
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:Besökte tråd GAAAAHHHH!!!
-
AndersMalmgren svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Det har jag gjort hela mitt vuxna liv även efter vi flytta från city men då med elcykel istället. Bästa sättet att ta sig runt -
AndersMalmgren svarade i tråden Hyresrätter i småhusområden ett tudelat ämne.Och en fet brygga och sedan stör alla i området med sin jävla motorbåt -
AndersMalmgren svarade i tråden Hyresrätter i småhusområden ett tudelat ämne.Utan plan och lagstiftning skulle vi inte ha våra underbara trädgårdsstäder utan de skulle vara sönderbyggda av nyrika utan smak och kultur. -
AndersMalmgren gillade Claes Sörmlands inlägg i tråden Hyresrätter i småhusområden ett tudelat ämne.Det är ju inte direkt så att folk inte har någonstans att bo. Alla har tak över huvudet som kan inordna sig i samhället. Vi har t o m... -
AndersMalmgren svarade i tråden Hyresrätter i småhusområden ett tudelat ämne.Men de behöver inte bo i områden som blir förstörda av att de ska bo där. Det blir ingen glad av varken den historielösa proletären... -
AndersMalmgren svarade i tråden Flyttbar AC.Det känns som en suboptimal lösning när man har ett djupt borrhål att utnyttja :) Men vi får se måste få bygglov innan vi ens kan börja... -
AndersMalmgren svarade i tråden Hyresrätter i småhusområden ett tudelat ämne.Vissa i trådens våta dröm -
AndersMalmgren gillade Marlen Eskilssons inlägg i tråden Elektriker stämmer riksdagsledamot på 49 000 kronor.Jag har försökt ta reda på det, återkommer om/när jag får svar. -
AndersMalmgren svarade i tråden Vad blir det för mat?.Rimmad lax på Ygbergs -
AndersMalmgren svarade i tråden Hyresrätter i småhusområden ett tudelat ämne.Sedan när är du folk atom 😆 -
AndersMalmgren svarade i tråden Hyresrätter i småhusområden ett tudelat ämne.Vill folk ens bo så långt bort som Nacka? -
AndersMalmgren svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Jag som tyckte 7km till kontoret var långt -
AndersMalmgren svarade i tråden Hyresrätter i småhusområden ett tudelat ämne.Byggnadslovsfria komplementbyggnader får man inte uppföra enligt detaljplan så det är bra -
AndersMalmgren svarade i tråden Hyresrätter i småhusområden ett tudelat ämne.Som tur är så är denna del av Bromma extra skyddad så vi ska nog slippa det. Men man kan aldrig vara helt säker tyvärr. Galenskapen har... -
AndersMalmgren svarade i tråden Hyresrätter i småhusområden ett tudelat ämne.När det kommer till exploateringen så är politiker ungefär lika värdelösa oberoende av ideologi. Jag är liberal i ekonomiska frågor... -
AndersMalmgren svarade i tråden Hyresrätter i småhusområden ett tudelat ämne.I Bromma (Stockholms kommun) vill Moderaterna stoppa ålstenssogsskövlingen och s,MP och V vill skövla och bygga -
AndersMalmgren svarade i tråden Hyresrätter i småhusområden ett tudelat ämne.Jag är liberalkonservativ inte galen libertarian. -
AndersMalmgren svarade i tråden Hyresrätter i småhusområden ett tudelat ämne.Jag har bott i området sedan november. Men jag angagerade mig i stoppandet av torstornen när jag bodde i Vasastan. Tyvärr fruktlöst... -
AndersMalmgren svarade i tråden Taktält, campervans overlandning.Kokade en kastrull på spisen. Men vi körde också kallt när det inte var så skitig disk -
AndersMalmgren svarade i tråden Taktält, campervans overlandning.Den grej som min sambo gillade mest på vår trip var nästan denna USB-C dusch https://www.flextail.com/products/tiny-shower Köpte... -
AndersMalmgren svarade i tråden Hyresrätter i småhusområden ett tudelat ämne.Precis kan man inte lita på att detaljplan håller vad den lovar i vårt fall 20-tals trädgårdsstad vem ska man då lita på -
AndersMalmgren svarade i tråden Hyresrätter i småhusområden ett tudelat ämne.bryr mig som sagt inte om upplåtelseformen, vi ska inte ha några nybyggen här. varken småhus, hyreshus eller brf -
AndersMalmgren svarade i tråden Hyresrätter i småhusområden ett tudelat ämne.Vi pratar om folk som säljer sina hus för 15-25 miljoner. De köper sin lägenhet.. Varför skule det vara omständigt? Inne på stan på... -
AndersMalmgren svarade i tråden Hyresrätter i småhusområden ett tudelat ämne.Absolut men det är inte gamla villagare.. de flyttar till stan eller utomlands Men som sagt. det finns massor med alternativ redan... -
AndersMalmgren svarade i tråden Hyresrätter i småhusområden ett tudelat ämne.Har jag aldrig sagt.. Jag har sagt att gamlingar som bott i villa i bromma har inget intresse av att flytta till lägenhet i bromma...
Bilder
Visa mer
AndersMalmgren har laddat upp 3 403 bilder.
Filmer
Visa merAndersMalmgren har laddat upp 96 filmer.
Allmän info
- Från
- Stockholm
- Kön
- Man
- Sysselsättning
- Systemarkitekt