AndersMalmgren
58 286
Poäng
21 115
Medlem i
158
Startade trådar
28 dec 2013
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:Utforskar forumstartsidan HiFi, TV & Hembio
-
AndersMalmgren gillade pacman42s inlägg i tråden Jimmie Åkesson: “La 100 kvadrat komposittrall som blev direkt farlig att gå på”.Det finns historiskt rätt gott om dem i V också. Bägge parterna tvingas kontinuerligt städa. -
AndersMalmgren svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Skidolycka, liten fraktur bara 🤣... -
AndersMalmgren svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Jo, jag har inte ont öht så hade nog varit en baggis. Min smärttröskel är nog extrem efter det jag varit igenom i våras 🤣 -
AndersMalmgren svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.På vilket sätt är operera traumafraktur vaken att vara vek? -
AndersMalmgren svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Vet ej glömde fråga :) men jag var helt under. Fortfarande svårt hålla mig vaken även nu kl 19 -
AndersMalmgren svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Var rätt beslut köra epidural när jag opererades för frakturen. Vaknande upp vid 15 och är fortfarande halvt väck. Inge roligt vara sövd -
AndersMalmgren svarade i tråden Vad tycker ni om att man vill förbjuda biltvätt hemma?.Godare än dricksvattnet söder och väster ut iaf. Det dricksvattnet smakar skit, no pun intended -
AndersMalmgren svarade i tråden Vad tycker ni om att man vill förbjuda biltvätt hemma?.Till vin och mat måste man ha stilla vatten vilket oftast kommer från kranen. Tur det renas först. 🤣. -
AndersMalmgren svarade i tråden Min hobby, Actionfigurer.Hänger på lite olika forum, i detta fallet var det dock snubben som gör min Falling down-figur som tipsa att de kunde göra hans kläder... -
AndersMalmgren svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Morfin i stora lass? 🤣 Jag är mest nervös för narkosen faktiskt, gillar inte tappa kontrollen, var vaken under min truamaoperation . -
AndersMalmgren svarade i tråden Min hobby, Actionfigurer.Har anlitat den bästa 1:6 skräddaren i världen för att tillverka sadelväskorna till Fatboyen. Såhär ser arbetsdokumentet ut :) Kommer... -
AndersMalmgren svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Överlevt värsta traumaoperationen och sitter och har ågren över dagens standardtitthålsoperation 🤣 -
AndersMalmgren svarade i tråden Vad blir det för mat?.Idag var det dags för byggahus-stekosten vi köpte på semestern -
AndersMalmgren svarade i tråden Vad blir det för mat?.Gräsänkling, passar på luncha lite i lugn och ro själv. Kantarellkroppkakor -
AndersMalmgren svarade i tråden Min hobby, Actionfigurer.Ena dörren hängde snett och skapade onödig ingång för damm. Allt är våg och lodrätt så det är väl bara så att chineesiumet som krånglar... -
AndersMalmgren svarade i tråden YEEEEEEESSSS!.Fick svaret på datortomografi igår och slipper omoperation. Tibia är helt läkt. Fibula är inte där riktigt men kan ta tid enligt... -
AndersMalmgren svarade i tråden Plejd, varför så populärt?.Haha, på natten sover man, bara gamla gubbar som måste nattpissa 👴🤣
Bilder
Visa mer
AndersMalmgren har laddat upp 3 533 bilder.
Filmer
Visa merAndersMalmgren har laddat upp 101 filmer.
Allmän info
- Från
- Stockholm
- Kön
- Man
- Sysselsättning
- Systemarkitekt