3 349 läst ·
48 svar
3k läst
48 svar
Någon som kan något om RC-bilar?
Renoverare
· Stockholm
· 19 577 inlägg
Jag tycker det är mycket roligare att köra på 3S än 2S på 3S svarar bilen helt annorlunda på gas. Mycket enklare göra backflips.Rickard. skrev:
Edit: men man måste ha en bra drivlina annars sliter den sönder sig själv
Jag föredrar nog att göra mina backflips själv och grabben tänker jag att det är bra han inte vet om att det går att göra ett tag till så håller den nog längre 😉AndersMalmgren skrev:
Mitt googlande slutade i alla fall i en MJX hyper go 14210 (v3.1 tror jag) från en av dom tveksamma hemsidorna, ≈1500kr för allt inkl 2 batterier kändes lagomt som ett första steg men tanke på vad han kommer ifrån.
Formen och storleken är precis vad jag tänkte mig, brushless, 4wd, går att uppgradera till 3s och hobbex verkar sälja reservdelar så det blev ändå många rätt från den ursprungliga idéen.
Undra om han bryr sig om han får den skitig, kommer vara svårt att inte prova den innan jag slår in den
Renoverare
· Stockholm
· 19 577 inlägg
Men det är jävligt sweet när man får till demn. Men ja, ibland landar man på taket eller på gas eller på ett hjul etc.. Viktigt ha en bil som klarar stryk.,Rickard. skrev:
Jag föredrar nog att göra mina backflips själv och grabben tänker jag att det är bra han inte vet om att det går att göra ett tag till så håller den nog längre 😉
Mitt googlande slutade i alla fall i en MJX hyper go 14210 (v3.1 tror jag) från en av dom tveksamma hemsidorna, ≈1500kr för allt inkl 2 batterier kändes lagomt som ett första steg men tanke på vad han kommer ifrån.
Formen och storleken är precis vad jag tänkte mig, brushless, 4wd, går att uppgradera till 3s och hobbex verkar sälja reservdelar så det blev ändå många rätt från den ursprungliga idéen.
Undra om han bryr sig om han får den skitig, kommer vara svårt att inte prova den innan jag slår in den![]()
https://www.byggahus.se/forum/threads/yeeeeeeessss.466345/page-56#post-6302254
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Någon som köpt något från denna länk/företag ?
Priser, Kalkyler, Fastighetsskatt m m. -
Finns det någon som vet något om NIBE F760 Frånluftsvärmepump
Värmepumpar -
Någon som har installerat trådlösa termostater till (vattenburet )golvvärme,som har nått bra tips tillnågot system eller köpt själva ?
Säljes, Uthyres & Skänkes -
Någon som vet vad detta är för något?
Övrigt husrelaterat -
Någon som vet något om panga panga
Golv