Hans granne verkar skön enligt det man såg på tv 🤓

• Gilla
H-Thomasson
  • Laddar…
dom flesta grannar gillar nog att bo brevid en partiledare man lär ju aldrig få inbrott när det står en säpo bil utanför

• Gilla
  • Haha
Farstatjej90 och 5 till
  • Laddar…
Undrar hur länge ge Jimmie ska vara partiledare och vem som kommer ta över efter honom?
han kanske ska vara stadsminister först :)

• Haha
kashieda
  • Laddar…
T TheGame skrev:
Undrar hur länge ge Jimmie ska vara partiledare och vem som kommer ta över efter honom?
han kanske ska vara stadsminister först :)
För vilken stad? Jimmie är hela anledningen SD är så stort, utan honom är de inget

• Gilla
  • Haha
kashieda och 4 till
  • Laddar…
J J-banan skrev:
För vilken stad? Jimmie är hela anledningen SD är så stort, utan honom är de inget
Jag brukar säga att han är obehaglig. Han kan få mig att tro på nästan vad som helst. Det är tur att han inte är dörrförsäljare!

• Wow
  • Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
pacman42 pacman42 skrev:
Jag brukar säga att han är obehaglig. Han kan få mig att tro på nästan vad som helst. Det är tur att han inte är dörrförsäljare!
Jag tycker att Jimmie är den minst obehagliga personen inom SD, han är väldigt skicklig partiledare måste jag ge honom. Men resten i det partiet är obehagliga

• Gilla
surfarn och 2 till
  • Laddar…
J J-banan skrev:
Jag tycker att Jimmie är den minst obehagliga personen inom SD, han är väldigt skicklig partiledare måste jag ge honom. Men resten i det partiet är obehagliga
Håller iofs med dig. Det obehagliga med honom är ju att han inte är uppenbart obehaglig utan att han kommer åt dig utan att det är uppenbart. Det visar på en enorm skicklighet också.

Hur skulle det gå om Voch SD tvingades byta partiledare med varandra? Jag gissar att SD skulle åka ur och V skulla stiga kraftigt i opinionen.

Frerider
pacman42 pacman42 skrev:
Eller är det din önskan att han kommer för att sälja dildos😉😂

• Haha
pacman42
  • Laddar…
Vad är det som är obehagligt med Jimmie och SD?
Är det.för att det är Sveriges näst största parti?

• Haha
  • Gilla
ptlf och 2 till
  • Laddar…
pacman42 pacman42 skrev:
Håller iofs med dig. Det obehagliga med honom är ju att han inte är uppenbart obehaglig utan att han kommer åt dig utan att det är uppenbart. Det visar på en enorm skicklighet också.

Hur skulle det gå om Voch SD tvingades byta partiledare med varandra? Jag gissar att SD skulle åka ur och V skulla stiga kraftigt i opinionen.
Nja, grund anledningen till varför sd är stora och andra ytter höger är stora i Europa är invandring och missnöje kring det. V usp är väl det motsatta.
Men i många andra frågor så delar de samma åsikt, iaf när det gäller bidrag, vilket jag tycker är märkligt om de skall vara ytter höger

Redigerat:
  • Gilla
Dilato
  • Laddar…
T TheGame skrev:
Vad är det som är obehagligt med Jimmie och SD?
Är det.för att det är Sveriges näst största parti?
Om det är någon inom något parti som gjort nåt illa så är det 9/10 SD

J J-banan skrev:
Om det är någon inom något parti som gjort nåt illa så är det 9/10 SD
Det finns historiskt rätt gott om dem i V också. Bägge parterna tvingas kontinuerligt städa.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.