601 läst ·
12 svar
601 läst
12 svar
Jimmie Åkesson: “La 100 kvadrat komposittrall som blev direkt farlig att gå på”
På konsumentens sida
· 3 671 inlägg
Byggahus.se har ställt 5 snabba frågor till var och en av partiledarna inför valet 2026. Först att svara blev Sverigedemokraternas Jimmie Åkesson.
Du kan läsa artikeln här: Jimmie Åkesson: “La 100 kvadrat komposittrall som blev direkt farlig att gå på”
Du kan läsa artikeln här: Jimmie Åkesson: “La 100 kvadrat komposittrall som blev direkt farlig att gå på”
Jag tycker att Jimmie är den minst obehagliga personen inom SD, han är väldigt skicklig partiledare måste jag ge honom. Men resten i det partiet är obehagligapacman42 skrev:
Håller iofs med dig. Det obehagliga med honom är ju att han inte är uppenbart obehaglig utan att han kommer åt dig utan att det är uppenbart. Det visar på en enorm skicklighet också.J J-banan skrev:
Hur skulle det gå om Voch SD tvingades byta partiledare med varandra? Jag gissar att SD skulle åka ur och V skulla stiga kraftigt i opinionen.
Nja, grund anledningen till varför sd är stora och andra ytter höger är stora i Europa är invandring och missnöje kring det. V usp är väl det motsatta.pacman42 skrev:
Håller iofs med dig. Det obehagliga med honom är ju att han inte är uppenbart obehaglig utan att han kommer åt dig utan att det är uppenbart. Det visar på en enorm skicklighet också.
Hur skulle det gå om Voch SD tvingades byta partiledare med varandra? Jag gissar att SD skulle åka ur och V skulla stiga kraftigt i opinionen.
Men i många andra frågor så delar de samma åsikt, iaf när det gäller bidrag, vilket jag tycker är märkligt om de skall vara ytter höger
Redigerat:
Klicka här för att svara