5 715 läst ·
18 svar
6k läst
18 svar
Avslutad: Tävla om personliga kuddar och lyxig fototavla
Svaret är
1. 28x28 cm, 43x43 cm
Motivering
Trots att jag har en systemkamera och tagit massor av fina kort genom åren så printas tyvärr korten aldrig ut utan de ligger på datorn tråkigt nog.
Bland mina syskon är det min syster som har fått första barnet och han är nu 2 år och världens sötaste unge
. Eftersom jag bor ett par timmar ifrån dem så skulle det vara underbart med en tavla på dem som jag kan titta på när jag saknar dem. Har nyligen köpt hus också och det är väldigt tomt på väggarna så detta vore en en perfekt tavla att hänga i köket eller "kontoret".
Som vanligt så tackar jag för en trevlig tävling!
1. 28x28 cm, 43x43 cm
Motivering
Trots att jag har en systemkamera och tagit massor av fina kort genom åren så printas tyvärr korten aldrig ut utan de ligger på datorn tråkigt nog.
Bland mina syskon är det min syster som har fått första barnet och han är nu 2 år och världens sötaste unge
Som vanligt så tackar jag för en trevlig tävling!
Rätt svar: 1
Motivering:
1) Hus inköpt! (feb 2014) Check
2) Kamera köpt! (förra veckan) Check
3) Halva huset renoverat! Check
4) Bebis levererad! (nov 2014)
5) Skulle vara perfekt med en kudde eller tavla som visar en förebild av huset. Senare kompletterar vi med en efterbild!
Motivering:
1) Hus inköpt! (feb 2014) Check
5) Skulle vara perfekt med en kudde eller tavla som visar en förebild av huset. Senare kompletterar vi med en efterbild!
Medlem
· Stockholm
· 733 inlägg
Årets första tävling är avgjord. Förstapristagaren, som får en lyxcanvastavla med eget önskat motiv, heter Lagunabeach. Stort grattis!! Dessutom vinner Hlm_OH och K_per varsin stor kudde. Massor av grattis från redaktionen till er allihop!
Motiveringar
Lagunabeach: 2012 gifte sig jag och min man,
vill påminnas om den dagen så ofta jag kan!
En tavla från bröllopet vill jag på väggen ha,
få minnas lyckan, glädjen och kärleken varje da'!
Varenda gång jag tavlan sedan ska se
kommer min själ, mitt hjärta och min mun börja le <3
Hlm_OH: Jag har äntligen hittat den perfekta tapeten till renoveringen av vardagsrummet efter mycket letande. Min sambo har fått förtroendet att inreda med matchande kuddar, tavlor, lampor osv. Det skulle vara väldigt roligt att överraska henne med en tavla eller kudde med motiv från vår Chicago-resa. Har en bild som skulle passa perfekt! Tror att hon skulle bli jätteglad. Jag också. God fortsättning!
K_per: 1) Hus inköpt! (feb 2014) Check
Motiveringar
Lagunabeach: 2012 gifte sig jag och min man,
vill påminnas om den dagen så ofta jag kan!
En tavla från bröllopet vill jag på väggen ha,
få minnas lyckan, glädjen och kärleken varje da'!
Varenda gång jag tavlan sedan ska se
kommer min själ, mitt hjärta och min mun börja le <3
Hlm_OH: Jag har äntligen hittat den perfekta tapeten till renoveringen av vardagsrummet efter mycket letande. Min sambo har fått förtroendet att inreda med matchande kuddar, tavlor, lampor osv. Det skulle vara väldigt roligt att överraska henne med en tavla eller kudde med motiv från vår Chicago-resa. Har en bild som skulle passa perfekt! Tror att hon skulle bli jätteglad. Jag också. God fortsättning!
K_per: 1) Hus inköpt! (feb 2014) Check
Klicka här för att svara