Tävling
Flöjten5: Nu har den kommit! Vilken snygg sak :-D
doman: Igår kom en stor lastbil med en fin torktumlare i. Rörmockare är bokad och inkoppling är planerad till andra halvan av dec, då står nya versionen av tvättstuga klar. Vi ser fram mot att börja använda tumlaren! Ja, eller så mycket man nu ser fram mot att tvätta.. :) Tack för denna fina julklapp i försklott! //Doman, Åsa & lilla Amalia
tompaah7503: Nu när leveransen är på väg är den aviserad som en leverans från "Namn: Injektor / Skantz Epost: info@injektor.com" Hajade till att jag inte beställt något från någon Injektor.. det framgick endast i en bifogad faktura i ett annat mail. Det är ju ytterligare ett tips på att man är tydlig och konsekvent i sin kommunikation med vem som är avsändare. Annars undrar man som kund vad det
Campar: Jag har fått mina 2 uttag och de är monterade, fungerar perfekt och nu ser man översta trappsteget i trappen på natten! =) Svårt att fota, men ska se om jag kan få till någon bild. //Niklas
NinaE: Här kommer en rapport om hur det gick att handla på Mathem! Hemsidan var ganska lätt att förstå och prismässigt tycker jag att det var helt ok priser. Leveransen kom 15 minuter innan utsatt tid vilket var riktigt bra tajmat tycker jag! Vi tog en färdig matkasse för tre dagar där det enligt Mathem skulle vara "mestadels ekologiska varor". Dock tycker jag inte att en tredjedel ekologiska
katten12: [citat] Ja färgen var super läcker! Och de har bra bilder på sin hemsida som stämmer överens med verkligheten. =) Ja de brukar bli så tröga efter ett tag. Jag valde denna spisen pga märket en Bosch och att den hade varmluftugn och var hyfsat billig. Men det är en del kvar att göra kaklet ska bli havsblått, väggarna vita och börstpanelen vitlackad, diskmaskinen skall installeras och
benarv: Hej Här kommer bilder på vårt nya kök. Vi har planerat det utifrån storlek funktion och trivsel och försökt anpassa det utifrån det. Belysning har varit viktigt för oss och det framgår av bilderna. Lägg märke till fönster spottarna.. Vi har tagit bort 2 väggar i det gamla köket som var från 1936 och byggt ut till ca 40 kvm och försökt att få en gammal stil med tak och
ullberg: Recension för mitt pris återfinns i denna tråd: http://www.byggahus.se/forum/teknik/220546-recension-av-tradlos-tempsensor.htm /U
olander: Svar x 2005 När pappa lagar mat så blir det pizza till ungarnas förtjusning, men chefen i huset har alltid synpunkter på den "slaffsiga" botten men med cordierite rund från Bagaren och kocken så skulle min fru få bita i stenplattan.
iSnobben: [citat] Tycker i och för sig att vitsen med den här produkten försvinner om man ändå ska uppgradera allt annat runt omkring... Grejen var ju att göra en dum tv smart. Har inte stickan kopplad till förstärkaren utan direkt till TV:n så det finns inget lagg där. Mycket möjligt att stickan i sig är snabb men ihop med fjärrkontrollen så upplevs den som seg. Tycker att de kunde ha
mhg_3: Hej, Jag undrar om du Elina möjligen vet när denna fina hammock kommer levereras? Får njuta av den nästa sommar förhoppningsvis :)[ QUOTE=Elina Blom Westergren;1750860]Hej allesammans. Ett par av er har noterat att frågan var lite otydligt ställd och jag håller med om det, därför har vi räknat både 1 och X som rätt svar både ihop och var för sig. Vinnare blev slutligen mhg_3. Ett
Elina Blom Westergren: Denna veckan säger vi stort grattis till Jonengs som är vinnare av avfallskvarnen GL-85. Vann du inte? Misströsta icke, kanske blir det du som vinner smarta sensorer i nya veckans tävling: http://www.byggahus.se/forum/tavling/219268-vinn-smarta-sensorer-och-bygg-ditt-intelligenta-hem.html#post1804175
cederbusch: Dags att äntligen ge en återkoppling på den helt oväntade vinsten. Paketet bestod av tre moduler, två för uppkoppling mot nät med kabel och en som skickar ut signalen trådlöst. Korta versionen: Att ansluta och få igång modulerna som gör att man får internet via kabel var hur lätt som helst att installera och fungerar toppenbra i hela huset och gäststugan. Att få igång den
jac: Jag får väl återrapportera att routern anlände i förra veckan. Tyvärr har jag inte hunnit testa något ännu men det kommer förhoppningsvis snart. Återigen, tack så mycket!
viktorj: Äntligen har paketet kommit. Nu jäklar ska de grillas.
jennypennys: Poolen är här, påfyllning pågår! Och vi har fast vattenavgift... ;) [bild]
Elina Blom Westergren: Stort grattis till andersmc som är veckans vinnare!
Goteborg: Vädja på, varken jag eller tjejen kommer nog aldrig släppa ifrån oss denna pärla! :D Blev levererad utan konstigheter till jobbet igår, väl hemma fick jag assistans av katten med att öppna lådan. [bild] Det slutade med att katten låg inuti lådan och gosade så fort tvätten försvann. Kopplade in den och prov sprutade några sekunder sen kom tjejen och la beslag på den resten av dagen
TobiasGren: Tackar! Idag hämtade jag ut min väderstation :) [bild]
Müssli: Svar 2. Midsommar hos oss firas givetvis med sill, jordgubbar och glass. Jag brukar plocka 7 sorters tjejer och lägga under kudden och drömma om en blomma. Skitkonstigt. /edit Tvåa på bollen som vanligt...
DIY_freak: Nu har en trevlig man från Folksam ringt och fixat min försäkring på fritidshuset. Passade på att byta från LF till Folksam även på villan och bilen, då han gav bra priser och villkoren hos Folksam verkade betydligt bättre än hos LF. Tack Byggahus och Folksam!
KumlaEkeby: Mikael_L: Jodå det har kommit har bara glömt meddelat :). Det är installerat och klart. Smidigt var det att installera. Tänkte lägga upp lite bilder sen på installation av det. Kanske även en recension av det när tid finnes. 2 småbarn och massa byggprojekt så minskar tiden för annat.
Elina Blom Westergren: Hej allesammans, vi har nu kikat igenom allas svar och veckans vinnare är: Beacon65 Daugaard Mary-Anne Torein Ansim Stort grattis till er alla önskar vi på Byggahus.se! Ny tävling ligger uppe. Denna veckan har tre personer chans att vinna en fritidshusförsäkring i ett år.
MB77: [citat] Testades i Plus idag, fick ingen bra kritik.
thomasx: [citat] Hejsan Passar på att rapportera att jag fortfarande går i väntans tider :)