11 319 läst ·
73 svar
11k läst
73 svar
Avslutad: Vinn startpaket för smart hem
Svar : 2
själv sitter jag i rullstol med ms , min fru är syn och hörselskadad , vi har försökt att lära våran hund att inte skälla när de kommer någon , och har faktiskt lyckats , min fru glömmer ofta låsa dörren när hon är ut med hunden sista gången på kvällen och eftersom jag inte tar mig ur sängen själv så skulle de kännas mycket säkrare och tryggare med ett ordentligt larm , eftersom detta larm går att fortsätta att bygga ut så vore detta en bra start .
själv sitter jag i rullstol med ms , min fru är syn och hörselskadad , vi har försökt att lära våran hund att inte skälla när de kommer någon , och har faktiskt lyckats , min fru glömmer ofta låsa dörren när hon är ut med hunden sista gången på kvällen och eftersom jag inte tar mig ur sängen själv så skulle de kännas mycket säkrare och tryggare med ett ordentligt larm , eftersom detta larm går att fortsätta att bygga ut så vore detta en bra start .
Svaret är 2 - mydlink Home
Är ofta ute i garaget och jobbar och behöver hela tiden springa ifrån och kolla till barnen som då är ensamma inne i huset. Med övervakningskameran kan jag då bara ta en titt på mobilen och sedan jobba vidare utan att vara orolig över vad som händer inne. Tända/släcka lampor är prefekt när man är bortrest.Och rörelsesensorn blir kanon när barnen går på toaletten på natten.
Vill vinna detta !!!
Är ofta ute i garaget och jobbar och behöver hela tiden springa ifrån och kolla till barnen som då är ensamma inne i huset. Med övervakningskameran kan jag då bara ta en titt på mobilen och sedan jobba vidare utan att vara orolig över vad som händer inne. Tända/släcka lampor är prefekt när man är bortrest.Och rörelsesensorn blir kanon när barnen går på toaletten på natten.
Vill vinna detta !!!
Svar2
Detta vore toppen att ha hemma. Att kunna styra och övervaka mina tomater och annan odling i garaget på våren. Sedan under sommaren flytta den tillen fågelholk för att få se hur fågelungarna har det. Vore kul att kunna se det ihop med familjen. På vintern tänker jag mig att ha den monterad vid fågelbordet och låta uttaget styra en kamera för att dokumentera besökare till fågelbordet.
Detta vore toppen att ha hemma. Att kunna styra och övervaka mina tomater och annan odling i garaget på våren. Sedan under sommaren flytta den tillen fågelholk för att få se hur fågelungarna har det. Vore kul att kunna se det ihop med familjen. På vintern tänker jag mig att ha den monterad vid fågelbordet och låta uttaget styra en kamera för att dokumentera besökare till fågelbordet.
Svar: 2, mydlink Home
Ett smart hem är för oss framtiden
vi vill inte fortsätta leva i samtiden
längst fram i utvecklingen ska det va
inget annat än det bästa vill vi ha
D-links system med en enkel app
ger bilder att stoppa i en mapp
på när dottern kommer hem på natten
och försöker smyga utan att väcka katten
dessutom kan de oss hjälpa att fånga
de eventuella tjuvar med fingrar så långa
dom är i området för och spanar
det för ett säkerhetssystem manar
varje granne bör ha ett
så skurkarna inte får det lätt
jag är gärna en pionär
och tipsar och sådär
till grannar, släkt och vänner
eller andra som vi bara känner
en vinst av detta system vore kul
så jag slipper vänta ända till jul
Ett smart hem är för oss framtiden
vi vill inte fortsätta leva i samtiden
längst fram i utvecklingen ska det va
inget annat än det bästa vill vi ha
D-links system med en enkel app
ger bilder att stoppa i en mapp
på när dottern kommer hem på natten
och försöker smyga utan att väcka katten
dessutom kan de oss hjälpa att fånga
de eventuella tjuvar med fingrar så långa
dom är i området för och spanar
det för ett säkerhetssystem manar
varje granne bör ha ett
så skurkarna inte får det lätt
jag är gärna en pionär
och tipsar och sådär
till grannar, släkt och vänner
eller andra som vi bara känner
en vinst av detta system vore kul
så jag slipper vänta ända till jul
Svar 2
våre en dröm att bo i ett smart hem där tekniken är i bakgrunden och allting bara fungerar och gör livet lättare. De smarta hemmet skall spara tid och energi för oss som bor i det, helt enkel göra vardagen roligare och säkrare.
våre en dröm att bo i ett smart hem där tekniken är i bakgrunden och allting bara fungerar och gör livet lättare. De smarta hemmet skall spara tid och energi för oss som bor i det, helt enkel göra vardagen roligare och säkrare.
2. mydlink Home
Detta trodde jag aldrig skulle hända,
att när man är bortrest lampor kunna tända.
Men med nya mydlink set,
kan jag styra allt via mobilen väldigt lätt.
Vill därför vinna detta häftiga system,
så mitt hem kan få en uppdatering som är extrem.
Detta trodde jag aldrig skulle hända,
att när man är bortrest lampor kunna tända.
Men med nya mydlink set,
kan jag styra allt via mobilen väldigt lätt.
Vill därför vinna detta häftiga system,
så mitt hem kan få en uppdatering som är extrem.
Svar 2.
Jag ska vinna eftersom bara en kan vinna den här startpaket för smart hem.
Egentligen ogillar jag verkligen den nya trenden att göra tävlingar där man använder meningen "motivera varför just du ska vinna"... och sen kommer massa löjliga svar. Den töntigaste sätt att tävla för att vinna något. Vad hände med den enklare och klassisk meningen "vinnaren lottas ut"? Men tyvärr är jag väldig intresserad av produkten, därför fick jag också vara töntig denna gång.
Jag ska vinna eftersom bara en kan vinna den här startpaket för smart hem.
Egentligen ogillar jag verkligen den nya trenden att göra tävlingar där man använder meningen "motivera varför just du ska vinna"... och sen kommer massa löjliga svar. Den töntigaste sätt att tävla för att vinna något. Vad hände med den enklare och klassisk meningen "vinnaren lottas ut"? Men tyvärr är jag väldig intresserad av produkten, därför fick jag också vara töntig denna gång.
Medlem
· Stockholm
· 733 inlägg
Denna veckan säger vi stort grattis till Elisen som kommer att kunna kolla till sitt inbrottsdrabbade andningshål med bara några knapptryck på mobilen framöver, och dessutom få trådlös styrning av belysningen hemma. Hurra och massor av grattis!
Motivering: Fyra inbrott på 8 år i vårt lilla torp är fyra för många! Inte har förövarna fått med sig så mycket av värde, men väl efterlämnat mer eller mindre förstörelse. Detta startpaket skulle värna friden i vårt kära andningshål i en stressig vardag!
Motivering: Fyra inbrott på 8 år i vårt lilla torp är fyra för många! Inte har förövarna fått med sig så mycket av värde, men väl efterlämnat mer eller mindre förstörelse. Detta startpaket skulle värna friden i vårt kära andningshål i en stressig vardag!
Medlem
· Stockholm
· 733 inlägg
Tävlingen är avslutad
Svar 2.
Vi har nu renoverat, byggt, fixat och trixat i en himlans massa år. Fattas bara att objudna gäster kommer och förstör. Nej, nu får det bli ordning på torpet! Det här startpaketet är ett måste i allsin dar´! :wow: Varenda minut vi lagt ner måste säkras och tas om hand, rädda oss från banditerna i detta land!
Vi har nu renoverat, byggt, fixat och trixat i en himlans massa år. Fattas bara att objudna gäster kommer och förstör. Nej, nu får det bli ordning på torpet! Det här startpaketet är ett måste i allsin dar´! :wow: Varenda minut vi lagt ner måste säkras och tas om hand, rädda oss från banditerna i detta land!
Svar: mydlink Home.
Jag har alltid hamnat i skuggan av syskon, övrig familj, släkt, vänner samt ovänner när det gäller de tekniska finesserna i hemmet... Jag har nu lite smått chockat genom att ha wi-fi i hemmet & nu även trådlösa högtalare ute på altanen... Förstå alla långa ansikten om jag även vinner detta!! Kram på er alla!
Jag har alltid hamnat i skuggan av syskon, övrig familj, släkt, vänner samt ovänner när det gäller de tekniska finesserna i hemmet... Jag har nu lite smått chockat genom att ha wi-fi i hemmet & nu även trådlösa högtalare ute på altanen... Förstå alla långa ansikten om jag även vinner detta!! Kram på er alla!
Klicka här för att svara
