Tävling
j.f.s: Oj. Vilken chock men fantastiskt kul! :D
johan.strahle: Hämtade ut grejerna imorse, och har satt dom på plats i sommarstugan, för att testa funktionalitet mm, innan jag bestämmer vad jag ska utöka med :-) Tack!
Andreas Blomkvist: Lässvårigheter? Tävlingen är avslutad Grattis Carax!
ducc1: Så idag kom paketet med posten. Har bara hunnit provstarta maskinen och det lilla gräs jag testade på var ingen match för maskinen. Bild från när kartongen öppnades (om jag lyckas bifoga från padden). [bild]
fn76: Alltså, innan ni klurar på en motivering kan ni läsa i tråden och inse att tävlingen redan är avgjord...
dannedd: Fick vinsten idag! Har redan kopplat in den, kunde inte hålla mig tills helgen! =) Gick väldigt smidigt att koppla in, tog drygt en timme inkl nedgrävning av vattenbehållare på 200liter. Märkte dock rätt snart att jag var rätt optimistisk och trodde att systemet skulle täcka alla mina smultronplantor. Men då jag var tvungen att sätta munstyckena lite tätare än jag trott räckte det
currenthill: Man tackar och bockar! Inte ofta man vinner något. Ser med spänning fram emot att få börja installera!
Nyfniken: Diskussionen om vinstens värde dyker alltid upp i de här trådarna. En idé kan kanske vara att skriva 3 x 900:- i stället för 2700:-
pjodden: Oj vad roligt !!! Nu är sommarkvällarna räddade! :cool:
Nerre: Att man klarar sig beror ju på att det blir dyrt (kostar om inte annat en massa tid) att dra det hela till domstol och de pengar som rättighetsinnehavaren får är inte så stora. Det första kravet brukar ju vara enligt BLFs prislista eller nåt sånt och är rätt högt, men ska de släpa nån inför tinget så blir det ju fråga om skadestånd. Och då måste de istället visa på vilken
breakman: [citat] ----------------------------------------------- [citat] Kolla 8 inlägg bakåt.
Elina Blom Westergren: Oj vilka snygga hus ni har! Efter en överläggning har vi lyckats kora veckans vinnare och det är AngL! Stort grattis! Och glad påsk till alla [citat]
pelpet: Dåligt med uppdateringar har det varit men förrådet blev iallafall klart förra året. Nu har vi precis flyttat det för att kunna komma igång med rivning av carporten inför det kommande utbyggnadsprojektet. Det såg rätt roligt ut på hjul faktiskt, och gick lätt att flytta. Hjulen är biltemas plasthjul som klarar 130kg. Med tomt förråd borde det räcka, och det räcker om hjulen
Agorazo: Fick ett roligt paket i form av en högtryckstvätt i förra veckan! Den började användas på direkten! [bild] Första intrycket var att den var lite plastig. Det säger egentligen inget om hur Nilfisk är i förhållande till någon annan högtryckstvätt utan det är ett mer allmänt konstaterande då jag aldrig ägt en högtryckstvätt innan. Första (och enda projektet hittills) blev vår
Elina Blom Westergren: Och här är bilden! [citat]
MaxPax: [citat] För jag anser att folk som inte har tid eller intresse att göra jämförelsen själva kunde få ta del av resultatet och därmed kunna bedöma företeelsen "tävling" här utifrån en lite mer informerad position. Med andra ord, jag ville att folk skulle vara medvetna om detta. Som jag skrev. [citat] Ja, jag anser att det är lurendrejeri och lögn. Hur menar du att jag bortförklarar
Stefan N: Inte mot reglerna men moraliskt tveksamt tycker jag.
bjoma: Nu har den äntligen kommit! Har bara hunnit köra ett litet kortare test och mest konstaterat att den verkar funka. Reagerade på att stötsensorn är väldigt känslig. Vilket är bra. Känns inte som någon risk för att det ska bli nöt-märken på golvlister. Det följde med en fjärrkontroll vilket jag trodde betydde att man skulle kunna styra roboten utan att behöva röra vid den alls.
ArvCop: Oj, vad glad jag (och barnen) blir :)
Elina Blom Westergren: Denna veckan var det ovanligt svårt att välja en vinnare för det var många bra motiveringar. Men efter noggrant övervägande har vi valt ut anders_nilsson som får både en fin födelsedagspresent när han fyller år i mars (grattis i förskott) och roligare nytta för 20cm-utrymmet i köket. Stort grattis! Motivering: Jag tycker jag borde vinna den för jag har ett 20 cm skåp som är rätt
zzelma: Oj! Nu är min annars väldigt gråa fredag räddad! Jätteroligt att vinna detta presentkort! Tack! :wow: :D
memike: [citat] Känns helt sjukt kan inte fatta att jag har vunnit något :) Första vinsten i hela mitt liv och det inkluderar även triss osv. TACK SÅ SJUKT MYCKET!!! Detta kommer göra skillnad i vårt badrum och jag ska posta bilder på det också. Mvh Mikael
patrik659: Tackar! Kul att vinna någon gång :-)
kpeson: Vågen hämtad på posten idag. Har skapat konto på Fitbit och installerat via en Ipad utan problem. Nu börjar jakten...:)
iSnobben: [citat] Jag orkade inte ens vänta. Slog till på ett paket igår 😃
iSnobben: [citat] Grattis, tyckte att din motivering var riktigt bra faktiskt!
KnockOnWood: [citat] Grattis! Hoppas den håller länge nu!
Akahigi: Nu är den invigd. Bra tryck, verkar vara rejäla grejer och allting är maskindiskbart.
Softilog: Fick idag ett paket från nettobrand (y)
-RB-: [citat] Jag med. Hade också kameran framme innan idag...