Säljes, Uthyres & Skänkes
axed: Har du någon bild på massorna så att man kan se på ett ungefär hur det ser ut?
Björn74: Hej Björn, Jag är intresserad av tomterna, bor i närheten av Lindome. Mvh Björn Karlsson mr.mighty@gmail.com
Mattias_Jo1: Just denna har fått bra betyg i http://www.networkcameracritic.com samt en kompis kör 9st. Men aliexpress eller alibaba
Caroline Byström: Hej. Ser att du lagt ut att de har en brandtrappa, jag är intresserad av att köpa den om du har den kvar?
Rodder76: Kan vara intresserad av FEQ'n Ska bara lura ut hur denna sida funkar (nyregistrerad), så kan vi ta det via mail, tel., eller liknande
svanteon: Hej Bilder sänd vid intresse... Har ett KPL system med flera fjärr + kan styras via mobiltfn. Sätt i ett kontantkort, kostar inget då inga samtal regestreras. Nypris var över då 12.000kr, blev inte monterat till förra huset där det var viltstängsel in till fastigheten. 2år sedan det inköptes, vad sägs om 4000kr? Vänl. Magnus 0705-919480
KumlaEkeby: Har inte orkat lagt ut den på blocket än så sänker priset här istället till 1895:- + frakt = ca 25% under ordinarie. Som sagt den är helt ny inköpt för 4 veckor sen!
MH1001: Priset går att diskutera... har du ett förslag så hör av dig.
Campar: Ljuddämparen är såld, men resten finns kvar. Om någon är sugen så kanske 500:- kan vara vettigt? Öl, vin eller bubbel är även det gångbar valuta! =)
corre: Har mina gamla vinterdäck över. 4st fina Continental 225/65/r16, ca 5-6mm kvar. Tre är hela och ett par en lagbar punka efter en skruv. Ink fina plåtfälgar och navkapslar med volvoemblem. 1500 el bud. Hämtas Bandhagen, Sthlm.
gunric: Har en överbliven högtryckstvätt Kärcher 370M. Vid en lite för kall vinterförvaring för några år sedan frös något sönder i den så den läcker vatten och kompressorn startar och stoppar en gång i sekunden eller så för att hålla trycket. Står man ut med det, att trycket är något lägre än när den kom från fabriken och att den läcker en hel del vatten (eller att man reparerar
corre: Drar till med bild också. [bild]
BengtBacka: Säljes pga byte av system i vår samfällighetsförening. Installerad vintern 2011-2012. Säljes nedmonterad, skickas ej. Produktinformation: Sekundex Villa, är utrustad med en termostatisk varmvattenreglering, som snabbt och säkert ställer in rätt temperatur på varmvattnet. Direktväxling av vattnet ger oändligt ?öde av fräscht nyproducerat varmvatten. Kvalificerad värmereglering
lasse-hifi: Lite mer info om de två trafo som medföljer: Trafo 1: Furnco model 906. Lämnar 11.5V RMS max 60W. Trafo 2: SET150-2 från Clas Ohlson. Lämnar 11,6V RMS 50 - 150W. Till denna har jag bruksanvisning. Båda trafos fungerar utmärkt.
Masses: Säljer min MiniMax SC2 pga ändrad livs situation. (Läggs ut här 1 vecka innan annonsen hamnar på Blocket) En såg för den som kräver lite mer. Tillverkad av välkända SCM! Stativ av kraftig stålkonstruktion. Sågbordet är av gjutjärn. Integrerat justerbord med svängarm för största stabilitet. Max. åkrörelse 1410 mm. 250 mm klinga, 3 hk motor 3 fas. 1 ägare och i riktigt fint
b8q: Tack possum77, ditt inlägg fick en medlem att se annonsen och nu har Klippon fått en ny ägare!