Stefan N #1 Verktygstokig · Stockholm Täby · 13 715 inlägg 5 mar 2016 23:05 Stefan N Verktygstokig Stockholm Täby 13 715 inlägg 5 mar 2016 23:05 #1 På tisdag har jag gipsat klart och behöver inte min gipshiss längre. Den går att ta isär till tre delar och blir lätt att transportera. Pris 900:- skickas ej.
På tisdag har jag gipsat klart och behöver inte min gipshiss längre. Den går att ta isär till tre delar och blir lätt att transportera. Pris 900:- skickas ej.
sir_daniel #2 Självbyggare · Stockholm · 2 705 inlägg 6 mar 2016 09:42 sir_daniel Självbyggare Stockholm 2 705 inlägg 6 mar 2016 09:42 #2 Jag tar den. PM kommer
Stefan N #3 Verktygstokig · Stockholm Täby · 13 715 inlägg 6 mar 2016 10:50 Stefan N Verktygstokig Stockholm Täby 13 715 inlägg 6 mar 2016 10:50 #3 Bokad....
K KjellTimell #4 Medlem · Stockholm · 1 868 inlägg 7 mar 2016 12:06 KjellTimell Medlem Stockholm 1 868 inlägg 7 mar 2016 12:06 #4 Ba säga till om du inte vart av med den så hämtar jag den
Stefan N #5 Verktygstokig · Stockholm Täby · 13 715 inlägg 7 mar 2016 18:02 Stefan N Verktygstokig Stockholm Täby 13 715 inlägg 7 mar 2016 18:02 #5 Såld till Daniel.....