1 701 läst ·
9 svar
2k läst
9 svar
Fyllnadsmassor bortskänkes - Åkersberga
Fyllnadsmassor bortskänkes.
Massorna har blivit över sedan schaktning uppskattas till 4-8st lastbilar.
Massorna har blivit över sedan schaktning uppskattas till 4-8st lastbilar.
Hej!
skulle behöva massorna till tomten på vårt fritidshus i Spersboda (ganska nära er). Vi undrar hur blir det med transporten?
Tack
MVH
Mohammad
skulle behöva massorna till tomten på vårt fritidshus i Spersboda (ganska nära er). Vi undrar hur blir det med transporten?
Tack
MVH
Mohammad
Hej,
Lättast är nog att använda sig av Åkersberga LBC eller DKLBC om du inte har någon annan kontakt gällande lastbil.
Lättast är nog att använda sig av Åkersberga LBC eller DKLBC om du inte har någon annan kontakt gällande lastbil.
Tack, Jag ska prata med dem.
Har tyvärr ingen grävare kvar på tomten.. Men du är välkommen att använda spade
Margretelund
Massorna finns kvar. Ni är välkomna att hämta eller arrangera egen transport.
Står tyvärr inte för transporten.
Står tyvärr inte för transporten.
Klicka här för att svara