R
Rowah: Finns lasern kvar ? Lite sen men jag måste ju fråga.
1 svar · 864 läst
·
Johan_A_M
Johan_A_M: Jo då, det var generation 5!
5 svar · 1,2k läst
·
G
gnuttisch: Hej, Tänkte kolla intresset för min Bosch GTM 12 som är en kap/ger såg som även kan klyva. Kap och klyvklingor följer även med. Säljes för ett nytt mycket större projekt där jag behöver en större klyvsåg. Ni kan läsa mer på; http://www.proffsmagasinet.se/verktyg/stationara-verktyg/kombinationssag/bosch-gtm-12-jl-kombinationssag Snabb och smidig affär så kan jag även skicka med
0 svar · 907 läst
C
Christianchristian: ???
1 svar · 788 läst
T
Tommie 65: Snöplog hva rider och däck Tänkte kolla läget om det finns intresse för 1 st snöplog hva rider inkl snökedjor och Nya hjul 16 x 6.50 x 8 inkl axel för bygge av kärra pris på allt 2300 kr [bild]
0 svar · 860 läst
·
J
Joachim k: Jag vill köpa den!
4 svar · 1,4k läst
O
Oddbod: Vår Transit har tjänat oss väl de gånga 1,5 åren och jag hoppas att det är en ny renoverare som köper den :) betydligt smidigare än släp om man ska köra mycket. Iom att mod flyttade diskussionen till en ny tråd så lägger jag med länken här också :) https://www.blocket.se/vi/71507636.htm
0 svar · 607 läst
T
theboppers: Vi prövar på Tradera istället
1 svar · 1,1k läst
·
T
theboppers: Näe, vi prövar på Tradera istället - gör ett fynd där.
1 svar · 765 läst
·
P
Pumba: Hej Har ca 10 lådor M12x55 helgängad sexkantskruv i 8.8 klass, vanligt elförzinkade. 50st i varje låda, finns i Småland men kan skickas för den som vill det. Hade tänkt runt 75kr per låda + ev frakt.
0 svar · 514 läst
L
Leftypersson: Sålda
1 svar · 813 läst
·
L
Leftypersson: Såld
1 svar · 1,4k läst
·
L
L
Leftypersson: Sålt.
9 svar · 2,3k läst
·
L
9 svar · 2,3k läst
·
L
ljhnilsson: Har renoverat köket och då bytt ut samtliga vitvaror mot integrerade grejer. Har då 2 st Kyl/Frys Electrolux 2000kr/st Diskmaskin Bosch silence (tyst och diskar bra!) 2000kr Spis Bosch med pyrolys ugn.2500kr Fläkt Elektrolux silence tech. 500kr Samtliga är svarta med rostfria detaljer. kompletterar med bilder inom kort. Maskinerna finns i Lund. Maskinerna är insatta mellan 2011-2012, ( av
0 svar · 853 läst
A
Arne999: Jag köpte ett kitt för med 4st plana solpaneler (8kvm), reglercentral, mark/takstativ, expanstionskärl kopplingar, glykol, kort sagt allt som behövs utom rör. Nypris idag ligger på 31500kr från Nordic Värmesystem där ja köpte allt. Eftersom det aldrig har blivit av att jag satt upp dom funderar ja nu på att sälja allt beroende på andrahandsvärdet. Får jag 20 000kr kan ja tänka mig
0 svar · 709 läst
dof
dof: Såld.....
3 svar · 669 läst
V
VideX: Såld!
2 svar · 980 läst
·
W
woodrat: Hejsan, böckerna är sålda. //Woodrat
1 svar · 927 läst
·
Campar
Campar: Har en Bosch GST90e som är minimalt använd till salu inkl. box. [bild] Pris: 600:- Finns i Segeltorp, Stockholm //Niklas
0 svar · 1,0k läst
·
Campar
Campar: Såld.
1 svar · 6,2k läst
·
Campar
1 svar · 6,2k läst
·
Stefan N
Stefan N: Finns kvar.
2 svar · 988 läst
·
Stefan N
2 svar · 988 läst
·
Campar
Campar: Kan även tänka mig att byta dom mot switch med POE-portar. =)
1 svar · 592 läst
·
A
Anders Tq: Hej, Har du plåtarna kvar? Anders
1 svar · 711 läst
V
vanpire: Såld
5 svar · 1,0k läst
V
VideX: Kort videoklipp på den skruvdragare som är till salu jämfört med den nya. Maskinerna körs på samma batteri, det batteriet är laddat 1 gång bara. [video=youtube;I06TXTJBVss]https://www.youtube.com/watch?v=I06TXTJBVss&feature=youtu.be[/video]
5 svar · 877 läst
slacker
slacker: Ingen som vill ha dessa? Åker på tippen i helgen!
2 svar · 1,8k läst
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.