Som rubriken säger, kan skickas om du står för frakten, finns i Löddeköpinge för avhämtning annars.

600Kr
 
Är alltså en gsm sändare man kan koppla för att ersätta befintlig kopparledning till larmet så att larmet ringer via gsm-nätet.

Passar alla larm som har 12-24Vdc samt analog uppringare (dvs de flesta centraler)
 
S
Kanske är intresserad, har du lösenord osv. som krävs?
 
Sändarna är helt "nollade" så med manual kan du göra vad du vill, dock krävs ingen programmering för att ansluta som analog linje till ett vanligt inbrottslarm exempelvis, bara i med ett simkort utan pinkodskydd o köra på =)
 
Hej K-Aronsson

Har du fortfarande kvar en GSM-uppringare TS100 enligt ovan. Isåfall är jag eventuellt intresserad

Mvh
Tobias
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.