Hitachi:n är i riktigt fint skick, nån liten skråma men funkar super. Bara ett batteri samt att jag saknar laddare till den. Har tänkt 1000kr för den.
DeWalt D25304 - Rejäl slagborrmaskin med fyra olika funktioner, hammare, slag m.m. Låda samt annan chuck + några betongborrar följer med. Ser bra ut och är väldigt lite använd. Prisidé 3000kr
Vid intresse når du mig bäst på
oskar_kf(snabelA)hotmail.com eller noll-sju-tre-noll-nio-ett-noll-fyra-fem-två efter kl 16.00 vardagar.