P
Paytax: 8st övergång r25*28cu 3st övergång r25*22cu 1st övergång r20*22cu 2st kulventil in-in r25 1st ventilrör 22mm in-ut 2st 15r uttag! Pris 400kr för allt inkl frakt!Säljes tillsammans endast! Skicka pm vid intresse
0 svar · 828 läst
P
Paddy: Oanvänt, ouppackat, splitter nytt. Säljes då vi inte har plats för det. Finns i Österåker men kan levereras vardagar inom norra Stockholm 1000:- 076 146 60 32
0 svar · 1,1k läst
M
metica: Observera att ekparketten finns kvar att köpa så länge denna annons finns kvar! Även om det gått ett antal månader. Mvh /Peter
1 svar · 1,2k läst
P
Paytax: Skänkes nu annars tippen onsdag!
1 svar · 2,3k läst
·
Gunitor
Gunitor: Har ny fällda alm stammar som har diameter mellan 200 mm upp till 350 mm Perfekt för den snider eller vill göra faner Finns i Borlänge Har ingen aning om pris men kan diskuteras. Torsten!
0 svar · 1,7k läst
bengtn
bengtn: Jag har några hyvlar och stämjärn att sälja. Detaljer på min blogg, hyveldoktorn.se Svara gärna med pm här på byggahus. /B
0 svar · 1,3k läst
DeEss
DeEss: Finns endast orange brocka kvar nu - 500:- Den vänstra av de gröna på bild står ännu kvar, fast nu utan motor. Bortskänkes mot avhämtning, om nån behöver reservdelar.
2 svar · 2,8k läst
·
U
uppsalaelrevision: Jag köper ditt luktfilter om du har det kvar, Ring mig på 0708-623780
1 svar · 1,9k läst
·
G
Gabbe1: Mjukstart (RSE 4012-B) passande alla 3-fasmaskiner upp till 5.5kW, jag har själv utrustat min svarv med en likadan och det funkar klockrent. Begagnad men i fint skick. Info om produkten: http://www.support-carlogavazzi.se/downloads/-Datablad/RSE-B%20Sv.pdf Pris: 500:-
0 svar · 1,5k läst
C
Cgong: Begagnad,funkar.
0 svar · 1,1k läst
oobum
oobum: Har ett par byxor över som är helt oanvända. Det är L.Bradors nya 105PB det handlar om. "L.Brador 105PB, Arbetsbyxa Egenskaper och användar fördelar: • Kraftig halvpanamaväv i polyester/bomull för bästa slitstyrka. • Stretchtyg över stuss, front, gren samt fram- och baksida knä för extremt bra rörlighet, komfort och luftighet. • Med hjälp av stretch och en smalare
0 svar · 1,6k läst
ErikC304
ErikC304: Tills vidare är pannan bokad av en husägare som blev överlycklig att det fanns en identisk panna med hans egen till salu när han fick haveri :)
1 svar · 3,2k läst
M
Moset: Hej har ett Systemair CBM 160-2,1 liggandes. 2000kr för alla delar endast 3 år gammalt. Det är ett värmesystem.. http://www.blocket.se/stockholm/Systemair__flakt_varme_system_BILLIGT_41886178.htm?ma=1 http://www.systemair.com/CBM-160-21-230V1-Duct-heater-sv-5482.aspx Du får med allt för endast 2000kr Bara ringa för frågor! eller maila men lättast att ringa! Nummer finns i blocket
0 svar · 1,6k läst
M
Moset: Hej! Har ett väggsystem FLEXIWALL som är nermonterat, det finns 10 fasta fönster till detta, isolerglas. 3 år gammalt. http://www.blocket.se/stockholm/Flexiwall_Vaggsystem_och_fonster_BILLIGT_41859772.htm?ma=1 http://www.eamontage.se/Default.asp?Page=vaggsystem Säljer allt helst komplett 7500kr Först till kvarn! Bara ringa och fråga! Detta finns att hämta i värmdö i kummelnäs. Nummer
0 svar · 1,3k läst
D
Dannelino: Fin stuga i fint skick på ca 35kvm från 30talet. Moderniserad över tid. litet kök ej badrum. Murstock, murad torpargrund. Finns i Haninge Stockholm. Bilder kan fås om intresse finns. Mvh Daniel
0 svar · 5,2k läst
B
BORNER: Säljer två stycken oanvända utomhusdetektorer som blev över vid vår larminstallation. 1 st Optex FTN-AM 1 st DSC - LC-171 Lägg ett bud via PM
0 svar · 1,2k läst
J
john_l: Såld, admin får gärna ta bort inlägget. /john
1 svar · 3,6k läst
D
Dallelkpg: Pumpen såld, fjärrvärmemodulen finns kvar /Mattias
1 svar · 2,9k läst
J
JerreEssberg: Såld
1 svar · 11,0k läst
·
A
akromat: Såld!
1 svar · 3,2k läst
·
Stew
Stew: Hej, Flyttade detta till Säljes & Skänkes istället. Det låter som att du har en hel del bråte att sälja, gör du detta i egenskap av privatperson så är det helt ok, men representerar du ett företag kontakta mig via PM. Mvh Stefan
1 svar · 1,5k läst
A
Annkina: Jag vann en fototapet med ett väldigt sött barnmotiv, men vi har inga barn så jag hoppas någon annan vill köpa den. :) Nypris är 3500 kr, jag säljer den för 2000 kr eller bud. Kan ev tänka mig byte mot hotellövernattningar eller en ny blandare och dusch till badkar. Längd: 375 cm, Höjd: 254 cm men går att kapa både lite på höjd och längd om man vill. :) Helt nytt i förpackningen
0 svar · 926 läst
jojjeblom
jojjeblom: Såld, tråd kan låsas/raderas.
2 svar · 2,7k läst
M
mrtekno: Har du kvar den till takdusch?
1 svar · 1,3k läst
C
corre: Nu ligger dom i byggsoporna på återvinningen :D
2 svar · 1,3k läst
ClasseClas
ClasseClas: Hej, jag är intresserad! Skickar PM med kontaktuppgifter.
1 svar · 897 läst
B
bjoli: Uppdatering: Golvvärmeslangen vara bara 66meter, sänker priset till 650kr
2 svar · 3,3k läst
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.