Ändrade planer och jag kommer inte använda detta själv. Det som finns är luckor, lådor, dörrar etc enl bild utan stomme. Snedskåp på bild finns ej. För detta vill jag ha 14000 kr.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Har jag förstått rätt? Det är egentligen bara luckorna som säljes eller? Inte själva stommarna.
Vad är dimensionen på bänken? Alltså diskbänken och brödbänken.
Här pratar vi högre marginaler än vad våra kära hantverkare brukar lura på oss
http://www.byggahus.se/forum/byggna...terstallning-till-original-2.html#post1672023
http://www.byggahus.se/forum/byggna...terstallning-till-original-2.html#post1672023
Precis det jag gjort också. Det är märkligt att folk ska behöva märka(som här flera ggr) så fort någon ska göra en vinst på något i Sverige. Som om det vore något fult att tjäna pengar, nä vänta nu, Blekinge, sossar... Ok jag förstår.
Äh det här har väl inget med jante att göra överhuvudtaget. Jag tror faktiskt bara att Nimajneb tycker att det är underhållande.
Vem som helst skulle väl pruta om man gick in i en affär och de sålde något för 14 000 kr som man visste att de köpte in för 1 500 kr ... Att hänvisa detta till någon form av jante är ju bara befängt.
Vem som helst skulle väl pruta om man gick in i en affär och de sålde något för 14 000 kr som man visste att de köpte in för 1 500 kr ... Att hänvisa detta till någon form av jante är ju bara befängt.
Klicka här för att svara