Intet
Intet: Den funkar bra. Lycka i koncentrat. Bara att späda med vatten och hälla i - för miljöns skull. som fjortonåring tänkte även jag på miljön och halsade dylikt koncentrat. Lycka blev dock kortvarig den gången. Intet
5 svar · 751 läst
·
4774
4774: [citat] Vet det, har själv en sådan och bättre dammsugare finns inte överhuvudtaget. Från tiden när de faktiskt gjorde saker för att hålla länge, en livstid ungefär 😂. Nu max till dagen efter garantitiden gått ut.
5 svar · 888 läst
·
A
Allroad: Vulktejp som alternativ till eltejp?
8 svar · 557 läst
[SKPG]Zamora
[SKPG]Zamora: https://www.helpforsmartphone.com/public/sv-SE/motorola/moto-g7/android-9-0/guides/27/St%C3%A4lla-in-MMS-Motorola-Moto-G7
3 svar · 999 läst
L
lindsmik: Hej En BMW 120d från 2009 har fått rost i mellanrummet mellan kaross och taket. Mellan rummet täcks av en list mellan vindruta och hela vägen bakåt. Frågan är enkel, hur tas dessa lister bort utan att skada dom eller fästena? Behövs specialverktyg?
0 svar · 860 läst
·
martinhq
martinhq: Det är väl inte så man (läs många) får hyreslägenheter nu för tiden. Man vänder sig till privata aktörer där man får skriva personligt brev osv.
5 svar · 1,0k läst
P
Pyka: Kopplade ihop belysning till en del av legoseten med en 12v trafo liggandes och en spänningsomvandlare för att slippa byta batterier. Ifall detta ligger utanför kategori får mod gärna korrigera. [bild] [bild]
0 svar · 511 läst
·
M
Micke620: Det blir lite svårt att få bort om jag behöver demontera den, hellre nån bra skruv med grov gänga, det går att komma åt bakifrån koppen
2 svar · 566 läst
·
Jimpan42
Jimpan42: Jag la ut lite krockar i vänkretsen och fick tag i en koppling. Hade blivit att inhandlat en tapp med kopplingar annars från typ öltapp.se (rekommendation från Systembolaget av den anställde jag frågade). Gäller bara att säkerställa så den kopplingen man köper stämmer överens med öl-fatet(tydligen olika kopplingar beroende på leverantör)
9 svar · 10,5k läst
·
H
heimlaga: En läkare sade åt mig att en betydande del av virusen som man får in i kroppen så klarar immunförsvaret av utan att man märker något annat än en dålig dag då man är litet halvseg mot slutet av arbetsdagen. Om kroppen samtidigt arbetar tungt med någonting annat till exempel kyla eller hetta eller tungt kroppsarbete så ökar risken att immunförsvaret inte orkar med och man märker att
11 svar · 2,4k läst
S
SirTomThompson: [citat] Väcker denna tråden som handlar om denna suveräna bil! Som svar kan jag berätta att jag programmerat bort start/stopp med appen ddt4all på min Duster.
334 svar · 102,3k läst
·
pacman42
pacman42: Rörande stagen mellan faten: https://www.temu.com/ul/kuiper/un9.html
8 svar · 2,2k läst
·
H
Anonymiserad 239657: [citat] Innan surfplattan hade vi inte studsmattor och hoppade utanför grannens sovrum. ;) Vi hitta på annat skit. Iallafall i vårt kvarter störde vi inte grannarna. Det gjorde de i andra kvarter men det var ju satungar.
38 svar · 16,6k läst
Tokslut
Tokslut: Iaf. förr så va ren kolfiber inte UV beständig utan klarlack på och vart ful ganska snabbt, så tvättmedel ska nog inte vara nått speciellt till Kolfiber på bilar Ghost Gleam is a collaboration between Koenigsegg and tershine. Every Ghost Gleam formulation is unique to the Ghost Gleam range and has been use-tested for suitability on Koenigsegg's full range of surface materials.
185 svar · 84,7k läst
·
jarlh
jarlh: Jätteäckligt tycker andra... https://www.expressen.se/tv/nyheter/sverige/otacka-upptackten-i-rakpasen-olustigt/
6 svar · 2,3k läst
·
G
gaidin: [citat] 1500 var fel, 500 skulle det vara. Skillnaden mellan Nikon och Canon när det gäller aps-c och ff är att Canons objektiv för aps-c inte passar fysiskt. Tvärt om går bra. Nikon känner av att det sitter ett objektiv för aps-c och stänger helt enkelt av den delen av sensorn och gör en ff-kamera till en aps-c. På så vis kan man köpa lite billigare objektiv och även låna av
10 svar · 781 läst
nattugglan11
nattugglan11: Den som har en hyresrätt i ett "normalt område" i en storstad, i en av förorterna, hur lätt/svårt är det att göra ett byte med en annan person? Jag förstår det kan vara svårt bara hitta någon där båda parter vill ha den andres lägenhet - då kanske inte bara området är intressant utan också lägenheten som sådant. - Hur kommer man i kontakt med andra som vill byta?
0 svar · 530 läst
A
AndersS: 34/47an, gjorde nu resan i G Maps. [bild] [bild] [bild] [bild]
19 svar · 2,5k läst
·
A
AndersS: Nippelnyckel för vatttenprodukter.
1 svar · 890 läst
·
A
AndersS: Vi har även resonerat utifrån att man generellt tillbringar 1/3 av tiden i sin säng, så det är husets mest använda "möbel" och även påverkar vår hälsa mycket.😉 Så även om man väljer en dyrare model blir nyttjandekostnaden låg. Kollade inköp av våra senaste resårmadrasser och det var -98, var priset då 15 000kr för rvå 90*200 Dux modell 2002 utan bäddmadrass.
20 svar · 6,4k läst
T
Tohan: [citat] Åkte 2022 denna väg mkt enklar vägar.. Åker imorgon igen blir nog samma väg...
15 svar · 2,2k läst
H
heimlaga: [citat] Jag minns inte men de fanns tillgängliga överallt i Finland för ett par år sedan. Fråga på skogsforum.se
119 svar · 8,1k läst
·
D
Derbyboy: Jag kan alltså testa att suga i den svarta slangen?
18 svar · 2,9k läst
·
F
FGLIN: [citat] Jag förstår att man kan vilja ha en viss horisontell yta, men man ser alldeles för många ställen där någon köpt tomt i en backe, bulldozrat ut en plan yta som slutar med en onaturlig starkt lutande rasbrant. Förskräckligt fult och gör en verkligen inte glad.
4 svar · 1,5k läst
Manganbangan
Manganbangan: 🤘 där har vi dom! Åker till Jula direkt!
6 svar · 1,0k läst
·
K
karlmb: [citat] På den tiden fanns det nog bara dubbat tror jag. Men om han trodde det så var han ju inte helt fel ute...😉
114 svar · 7,3k läst
·
M
Manhunter: Jag köpte Philips rakkniv på Temu. 35kr i Sverige kostar 400kr
2 svar · 781 läst
Z
zwennebanan: Flakplyfa
3 svar · 5,4k läst
D
Du och 19till: Har testat någon komisk metall som har funkat på plast och tål bensin. Men ärligt talat, byt flötören den kan väl inte vara så dyr.
1 svar · 1,8k läst
·
S
Anonymiserad 239657: [citat] Jag hade ändå varit nöjd. Om det läckte så var det dags att byta =) Även om det bara handlade om en styrled så har du nu fått en ickeläckande bil. Det är ju dessutom inte bra om den läcker oljor. Men det var såklart olycklig felsökning.
24 svar · 3,8k läst
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.