B
Verkar ha ordnat sig nu.
Vi tog en skogsutflykt idag och tjata lite.

Frågade om jag är jobbig. Grabben svara med sitt snea leende att klart du är morsan och har alltid varit men det är ju för du är lite messed up och inte fattar att jag har det mycket bättre än du nånsin haft det.

Och ja grabben har rätt, jag är störd och vet inte om det är tragiskt eller komiskt

Och vad jag gäller mat pengarna som är mitt största orosmoment så svara han att han hör av sig men jag får räkna med att det tar ett tag pågrund av att han ärvt sin stolthet från mig.

Och när vi kom hem blev det kram och han sa att det är lugnt mamma alla föräldrar är störda på något vis

Så återigen verkar sonen ha koll på läget trots att jag är som jag är och får nu lära mig att lita på det

• Älska
  • Gilla
Freddedan och 7 till
  • Laddar…
Uppdatering!
Grabben flyttade för några veckor sedan. Under sommaren har vi spenderat tid på diverse loppisar och övriga butiker där han handlat vad han tycker behövs. Endel nytt och endel gammalt och endel överblivet som skänkes från oss o resten av familjen.

Lärde mig snabbt under diverse shoppingturer att han har koll på läget.

Så det enda jag behövt bidra med är råd om hemförsäkring och hyresgästföreningen skötsel av parkettgolv inköp av brandsläckare och påminna om att det behövs duschdraperi och grytunderlägg

Övrigt har han planerat in själv :)

Och ärligt talat så känns det riktigt gott nu. Att nu har jag gjort vad jag ska och resten är hans eget ansvar. Trodde jag skulle nojja mig gärnet vid detta laget. Men jag är faktiskt helt lugn stolt och nöjd över att kunna bekräfta att sonen är utflugen och sköter nu sitt och klarar sig fint utan mig.

Så nu vet jag det en skogsutflykt och ett gäng shopping rundor var vad som behövdes för att klippa navelsträngen :)

• Gilla
  • Älska
dibb och 6 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.