T
tsuki: Hej Jag ska bygga en bod och behöver två dörrar 80cm eller 90cm bredd. Dessutom söker jag fönster - ett långsmalt överhängt 60-100cm brett och ett ordinärt 2-glas ca 70x90cm. Letar även efter en golvvärmeslinga för en dusch.
0 svar · 890 läst
HusByggarTomten
HusByggarTomten: Inga konstigheter. Närmaste bygghandel. http://www.elitfonster.se/Archive/Documents/Produktblad/Storleksguide%20Elit%20Tradition.pdf
1 svar · 1,4k läst
P
pelops: Är det någon som har en begagnad Haki byggnadsställning att sälja? 3 m bred, höjd spiror 6 m höga och djup 0,7 - 1,2 m. Helst i Mälardalen men det funkar i övriga Sverige också. pelops1@hotmail.com
0 svar · 5,3k läst
A
arnekamp: Storlek ca. 60 x 60 cm med karm. Helst i Värmland.
0 svar · 924 läst
M
martinga: Hej, jag saknar några plankor av ett nu utgånget Golvabia golv. Tänkte att det kanske var någon som sparat ett halvt paket och är villig att sälja det. Namnet är Golvabia Forest Ek plank lackad mått 1810x143x10 mm. Skåne, Blekinge, Småland mvh Martin
0 svar · 1,1k läst
D
daniel_168: Hej! Jag är ute efter en kompaktlastare för ca 50 000:- inkl. moms. Någon som är klar med sin och ska sälja? /Daniel
0 svar · 1,1k läst
L
larssa: ...då den utgått ur deras sortiment! Någon som har en ny eller gammal äver? Hör av er så köper jag den! =) Alltså själva badkarshyllan som man kan lägga över badkaret och inte högskåpet!
0 svar · 2,4k läst
A
Aniska: Om itne alla går åt är jag mycket intresserad av dem. Söker sådana låga fönster, även om jag i första hand söker med karm. Anna
11 svar · 2,1k läst
·
C
calle336: jag söker 2-kupiga tegelpannor med för att komplettera ett befintligt tak på en gammal loge. De jag söker skall vara ca 29x43 cm och från heby tegelbruk. Finns det någon som har ett 20 tal sådana liggandes. Hellst i närheten av Västerås-Eskilstuna- Uppsala Mvh Calle
0 svar · 620 läst
L
-Lucca-: De hemskingar som bott i vårt hus innan oss har slängt ut en kakelugn, vill hitta en ny att sätta in helt enkelt... Vit, rund pjäs, billig som attans! gör ingenting om den är något defekt ellerej eldningsbar etc...helst alldeles gratis...Där fick ni nåt att bita i;-)
0 svar · 583 läst
J
JoKa: Jag har ett gäng pannor i Västerås som jag kan sponsra med. Hur stor är chansen att du bor här... ?
1 svar · 862 läst
K
krilon: Betalar bra för modern vedpanna i gott skick, minst 30kW.
0 svar · 592 läst
M
Mariebo: Västkusten och Göteborg: Söker öppningsbara rosettventiler (eller liknande), sotluckor och bakugnsluckor i gjutjärn. Skicket spelar mindre roll. Önskar även köpa ett mindre svetsaggregat, gammalt tegel och spröjsade enkelfönster.
0 svar · 1,3k läst
A
Aniska: Hej! Tack för svaret. Det vi i första hand söker numera är fönster som är max 90 cm höga men ca 110 cm breda. Finns det blir vi väldans glada. Givetvis helst med karm - men det är kanske lite mycket begärt? hälsningar Anna
5 svar · 5,3k läst
J
janne_z: Hej. Är på jakt efter batteri till en Boch skruvdragare för en billig pening skick på batteriet ovesentligt. helst 2,6 eller 3ah [bild]
0 svar · 695 läst
B
bybackarn: Köp en på rinkaby. ca 3000 ink moms och frakt. Billigt? men nytt!
1 svar · 631 läst
M
monsterbyggare: Putsskiva för tjockputs 50mm. Typ Paroc fas2 köpes. Har du ngt liggandes köper jag det om priset är rätt.
0 svar · 1,3k läst
ikeahantverkaren
ikeahantverkaren: hej jag har en gammal byggkompressor ståendes som ej används. Den är av märket BIAB.Den är grön och på hjul och har en enorm luftkapasitet.Den skickas ej. Bytesvärdet är lite diffust.Jag har sett likadana på blocket från billigast 2000 kr till som högst 7000 kr. Om jag sätter 2000 kr i bytesvärde så blir ni ju inte lurad iaf. Jag tar emot alla bytesförslag eftersom den tar upp
0 svar · 1,0k läst
D
danielr112: Köpes köksluckor av modell se bild: [bild] en höger och en vänsterlucka sökes. ska sitta i 80cm skåp. dvs 38cm luckor eller va de nu är. tacksamt om de finns i växjö med omnejd
0 svar · 636 läst
T
Thenga: Vill få tag på en bra väggslip typ Festool eller Flex för bra pengar. Hör av er om ni har något sådant liggande. /Marcus
0 svar · 1,4k läst
B
Bolla: Hej behöver en utrymningstrapp! Spiral galvad minst 180cm radie. Den ska vara vänstersvängd (moturs) sett uppifrån och ca 4,5m hög. Ring Fredrik 0733-480100
0 svar · 637 läst
Baloo
Baloo: Hur mycket behöver du?
1 svar · 661 läst
M
mape17: Hej Söker en termomotor till en NIBE EVC180. (den svarta klumpen på shuntventilen) Ambigyr STD 1.2/100 Kanske nån som rivit ut sin Nibe-panna nyligen har en över? MVH Mats
0 svar · 1,2k läst
C
CalleBygger: Hej! Fyllnadsmassor tas tacksamt emot på Resarö nära Vaxholm, totalt behövs 100-200 kbm. Vi söker: 1) Rena schaktmassor (utan lera, byggrester eller riktigt stora stenar) 2) Bergkross och förmodligen även sprängsten går bra Vi kan ta emot vecka 6 till vecka 9. Bilväg hela vägen (cirka 30 minuter från Stockholm). Med vänliga hälsningar, Carl Lindeborg 0701-120 110 cl@carllindeborg.com
0 svar · 1,1k läst
P
PEBERG: Söker efter en utgången klinker från Höganäs - EDEN Nero 20x20 cm. Behöver 30 plattor. Någon som fått över??
0 svar · 914 läst
M
MatCan: Glömde bort den här tråden. Japp. Jag vill ha systainers till mina verktyg som inte är av märket Festool (grönvita & (svarta)). Gillar systainers, grymt praktiska, men jag har inte råd att bara köpa festool verktyg :-)
2 svar · 833 läst
A
aideborn: Skall starta upp ett större renoverings och nybyggnads projekt. Allt konstuktionsmatrial är av intresse såsom virke,isolering,gips osv. Även en bra beg. pelletspanna.
0 svar · 687 läst
E
Einarsson: vi letar efter ett kompletterande 3-luftfönster - 2-glas, cirkamått 200x140 cm. Vårt hus är byggt 1939. Nån som har ett eller ska byta? Det ska sitta i ett uterum så det behöver inte vara "i hundra" skick.
0 svar · 740 läst
Mr Handyman
Mr Handyman: Som du kanske vet har Festool en restriktiv prispolitik. Det finns många trådar som handlar om det under Verktyg, maskiner och fordon här. Standardtipset brukar vara att dels spara ihop en rejäl slant och begära in offerter från olika handlare, dels passa på när de har kampanjdagar med demos och liknande. Ju mer man köper vid ett tillfälle desto bättre rabatt går det förstås att få.
1 svar · 2,1k läst
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.