L
liberkardin: Hej! Jag håller på att återställa övervåningen efter en vattenskada och söker efter 6 plattor av ett gammalt tak från byggelit. Takplattorna har måtten 2400*300*12 och är i obehandlad spånskiva med fasade kanter (måtten avser synlig del så not och spont är inte inräknad) Behöver 6 plattor men köper givetvis större mängd om det behövs. Maila på liberkardin@hotmail.com alt ring
0 svar · 1,5k läst
E
effo: http://www.jula.se/e-Sales/esa/default.jsp?mainpage=ItemDetails.jsp&%40where.ItemID%40EQ=027003
1 svar · 967 läst
Daniel_N
Daniel_N: Lexan är en polykarbonatskiva som är tåligare än plexiglas som är gjord av akryl.
17 svar · 5,0k läst
C
calle336: Gammlt i ca dim 42x28 cm. ca 20 st. Nån som har sådana liggandes?? Helst i närheten av Köping
0 svar · 479 läst
E
ejwbegysv: ingen som har en skiva över?
2 svar · 912 läst
R
roggabear: Såg att hyrpoolen säljer en tegeltransportör http://www.hyrpoolen.se/index.php?categoryID=5 Vet inte hur en sådan ser ut, det kanske inte funkar för dina ändamål.
1 svar · 1,3k läst
S
Saleby: Hej! Någon som har en BACHO ACJ Luftvärmeaggregat liggande, komplett men måste inte fungera efter som jag i första hand behöver chassiet. Hör gärna av er på 070-7708253 isf...
0 svar · 2,4k läst
Tegheim
Tegheim: Hej, jag söker köks-stommar och skåp, gärna med luckor och lådor. Inget sprucket eller trasigt. Bara hela delar. Helst i jönköpigs län så jag kan hämta i lastbilen. Billigast möjligt, inga fantasipriser då det ska vara inredning i ett garage. Gärna ca 5meter långt eller mer. Bänkskiva är inget krav. Hör av er via PM, mail eller här i tråden. Alla erbjudande ses över.
0 svar · 600 läst
Z
ZeroX66: Hej, Någon som har några plankor kvar av detta golv?? http://www.byggmax.com/se-sv/Prod/PID-13409.aspx /Mvh Micke
0 svar · 1,0k läst
F
frav: Tegelstenar av fabrikat Slottsmöllan Exclusiv köpes. Tillverkades åtminstånde i mitten på 70-talet. Mått ca 245mm x 115mm x 60mm [bild] [bild] Har du detta tegel eller vet var man kan få tag på det, vänligen hör av dig. Mvh Fredrik Halmstad
0 svar · 871 läst
T
tommy.widell: Hej Önskas sprängsten och fyllnadsmassor i Huddinge. Jag behöver flera lastbilslass med skutar, storsten, småsten, grus och fyllnadsjord (ej lera) så om du behöver bli av med något av ovanstående så får ni gärna lämna av det hos oss. Kontakta mig på: tommy.widell@hotmail.com alt 0708967574
0 svar · 815 läst
Diod
Diod: Munters krypgrundsavfuktare eller dyligt köpes till humant pris och gärna runt Trollhättan/Göteborgs området. [www.lurcoverde@yahoo.se //Diod
0 svar · 545 läst
P
Plura: Hej Har läst två nummer av tidningen Bygga nytt och renovera. Tycker det är en bra tidning och undrar om någon har äldre nummer som man kan få/köpa. Bor nära Lund så i södra skåne kan jag hämta personligen annars får posten sköta det hela. /Pär
0 svar · 2,4k läst
S
snysop: Önskar jordmassor (ej lera!!) till Kungsbacka. Behöver hjälp med lastning och avlastning på vår tomt. Har ni kontakter så hör av er till snysop@gmail.com Tack!! :)
0 svar · 636 läst
A
Aniska: Hej! Vi söker (fortfarande fönster på ca 110 bredd, 70 - 90 höga. Har skickat mail till några fönsterrenoverare - men hittills inget napp. Ska du riva hus? Byta fönster (synd för ditt hus...! -men vi tar tacksam emot dem) Ring 0739729700 eller maila anna.wirmark@gmail.com Anna
0 svar · 735 läst
P
Pablo: Hej, Jag har två nya fönster som förra husägaren har lämnat efter sig. Eftersom jag inte tycker att de passar in så säljer jag dem gärna. Jag är inte hemma just nu och har därför inte exakt mått och beskrivning, men de borde vara 90 x 140 öppningsbara. Jag kan återkomma ikväll med noggrannare beskrivning. Fönsterna finns i Örebro. Mvh // Magnus Söderberg
1 svar · 798 läst
E
Eva60: Jag vill köpa en beg 20-fots container, låsbar, nära Ekerö Mvh Eva
0 svar · 901 läst
wanman
wanman: Önskar köpa 2-3 rullar av Boråstapeter, kollektion Seaside nr 2306 (grå) eller nr 2316 (grå med blå stjärnor) Tack på förhand Mvh Fredrik (wanman@acc.umu.se eller 070-6708338)
0 svar · 2,4k läst
·
P
persson31: Hej jag är ute efter lite reserv eternitplattor av modellen (Malmex). Storleken jag har är b120 h40. skulle vart passande med liknande storlek. /Mikael
0 svar · 1,0k läst
F
frhe: På jakt efter en speedheater, helst i Umeåtrakten!
0 svar · 607 läst
K
K.attis: Fyllnadsmassor i Jämtlandsområdet köpes eller mottages mot fraktkostnad. Allt av intresse.
0 svar · 1,0k läst
B
B6304S1: Altandörr med glas "både uppe och nere" 8x21 vänsterhängd och utåtgående. Ring eller maila om du har en sådan till ett vettigt pris! Kim 070-3169147 epost.kim@hotmail.com
0 svar · 602 läst
H
Horsepower: Hejsan gott folk :) Tänkte kolla om det är någon som har ett mini-reningsverk över, gärna nyare modeller. Kanske inte är det vanligaste nån vill köpa men det finns säkert någon som ska koppla upp sig kommunalt eller liknande. Tack på förhand Mvh Christian ( mail: christiandif@hotmail.com eller mobil: 070-7325809)
0 svar · 625 läst
M
Martin_Blomberg: Jag önskar hyra vinterförvaring, garageplats, uppställningsplats (med skydd för vind och väder och gärna inbrottstjuvar) till min bil. Max 15 mil från Stockholm. Har behov av att hyra den sommar som vinter. Min budget ligger kring 350 kr månaden. Vet du om ngt så hör av dig! Skicka PM!
0 svar · 878 läst
H
Hille65: Hallå! Är det någon som har ett par duschdörrar till salu. De ska vara 90x90 cm och höjden är väll bra också att ha. Ingen ram nertill mot golvet.
0 svar · 801 läst
K
kaffe_med_dopp: Kolla på metallåtervinningsfirmorna (googla). Begagnat järn kostar ca 6:-/kg.
1 svar · 782 läst
H
HendrikS: Hej, Söker (helst) 2 st garageportar Clopay Coachman med stående panel ('design 12') i standard mått (2,44x2,14m). X panel kan också vara av intresse.
0 svar · 856 läst
Swetrot
Swetrot: Pallpoolen, Tallmätargatan 3, 721 34 Västerås 021-187979 Eller ring valfritt åkeri. De flesta brukar ha lite pall över till försäljning.
5 svar · 3,5k läst
T
TomasZ: Hej Var har du hittat smala garagedörrar max 150cm? Jag har surfat och hittar inget! Hälsningar Tomas
1 svar · 5,6k läst
4
4x12Tum: jo men det är en populär produkt så de kanske kan få in den i lager igen...
7 svar · 6,4k läst
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.