B
Bjarven: Hej, Eftersöker fyllnadsmassa (ej lera) till grovplanering av trädgård i Örebro Kontakta oss gärna om ni vill bli av med det! /Stefan 0706-626792
0 svar · 1,2k läst
M
Marton: Hej Jag är på jakt efter spegeldörrar med 4 speglar. En som skall vara ca 70*210 och en 80*210, några tips? Tack
0 svar · 622 läst
K
Kalarne: Har kommunalt vatten till fritidshuset genom en samfällighet med gemensam mätning. Skall sätta in en egen vattenmätare i huset och köper gärna en begagnad. Hänger det med en konsol är det ett plus. Om du har en mätare i dina "braha" gömmor så hör av dig. Bor i Uppsala
0 svar · 1,1k läst
S
StupidiputS: Jag ska fasa till en del masonitskivor och eftersom jag är nostalgiker så skulle jag såklart helst vilja göra det 'på riktigt' med en masonithyvel. Har förstått att det finns några stycken här på forumet som har såna liggandes och kastar därför ut denna förfrågan. Är det någon som är sugen på att sälja sin? Fiffiga handböcker i masonithantering och hur man bygger med masonit
0 svar · 1,1k läst
M
Micke_N: Hej! Jag har en Bacho Minimaster ACF med en fläktkåpa BHG som ska bytas ut. Jag söker en kåpa i rostfritt som är kompatibel med mitt ACF-system. Det viktiga är att funktionen är kompatibel, om kontakteringen inte stämmer så fixar jag det själv. MVH Micke
0 svar · 2,0k läst
J
john_l: Hej, jag behöver cirka 10-12 kvadrat rödbruna Icopal Decra takplattor. Jag och sommarstugan finns i Skåne så det hade varit finfint om ditt tak också gör det. Jag är inte helt säker på nyansen, det befintliga taket är 35 år gammal (och tätt). Jag tror att det antingen är palatsröd eller tegelrött. Nyanserna finns här om du är osäker:
0 svar · 1,8k läst
B
B6304S1: Rökgasfläkt till skorsten köpes. Gärna med utblås åt sidorna. // Kim varm.post@hotmail.com
0 svar · 1,1k läst
E
error_elle: köpes festool domino och dammsugare även en handöverfräs kan vara intressant
0 svar · 1,1k läst
Staffans2000
Staffans2000: Restaurangdiskbänk önskas. Stora hoar. Max 2,4M Finns stativ och underhyllor är det fina fisken. Göteborgsområdet. Staffan
0 svar · 819 läst
G
Gilbert: Tack! Bud lagt, få se om den blir för dyr för mig, söker alltså fortsatt tidigare eftersökta delar.
2 svar · 900 läst
M
mupp: Hej Vi vill sälja vårt fina timmerhus från 17-1800 talet Det är ca 110 kvm +loft Det är i bra skick, senast renoverat -99 tror jag Vi bor i det nu och trivs bra, men eftersom vi ska få större familj vill vi bygga ett nytt större hus. Jag kan maila bilder om ni är intresserade Det finns i Saltsjöbaden/Stockholm Mvh Fredrik
0 svar · 1,9k läst
troja
troja: Hej Är intresserad om det är någon som har en varmisolerad ytterdörr med måtten 80*185. Det är ju inte universums vanligaste mått på en ytterdörr men vill ha ändå! m.v.h. Johan
0 svar · 1,5k läst
troja
troja: Hej Har gjort en mindre missberäkning och det saknas sonika ca 150 takpannor på taket..:rolleyes: Om det är någon i närheten av Linköping som har en pall eller lite mindre som har blivit över så är jag spekulant på att köpa.. Behöver även ett dussin nockpannor. Hör av er som sagt!
0 svar · 1,1k läst
B
bimbosorken: intresserad av Bender ytbehandlade tegelröda 2 kupiga tegel Uppsala/sthlms området.
0 svar · 1,1k läst
kaked08
kaked08: öh inte undra på att jag fick leta länge efter mitt inlägg! både rubriken och kategorin helt flyttad. Jag föreslog köpa & sälja hus, eftersom det berörde besiktningar :-). Tack, jo det är ju förifyllt, men visst borde det duga.
2 svar · 4,3k läst
K
Kurtivan: Delar till servis PONTUS tillverkade av Rörstrand 1968-71 önskas köpa. PM:a mig!
0 svar · 1,1k läst
P
Anonymiserad 55101: Innerdörr 2 meter h, 90,5cm b. Vit med speglar. Gärna med rejäl kärna. KÖPES RUNT UPPSALA - MAX 3-4 MIL I FRÅN UPPSALA. Pm:a mig vad du har, samt pris för den. Mvh
0 svar · 747 läst
Consensus
Consensus: Jag har alldeles strax en till salu, inklusive spiskåpa! Monteras ned om två veckor. Allt funkar utom termostaten. Därmed stannar tilluftsfläkten en gg i halvtimman även sommartid. Spelar mindre roll. Fläktarna snurrar knäpptyst. Skicka pm om du är intresserad, aggregatet finns i Västerås.
3 svar · 1,3k läst
S
stoifan: Sprängsten, fyllnadsmassor, schaktmassor, jordfylle till bygge i Lerum. Allt av intresse! stefan.stromqvist@gmail.com 031-7610605 /Stefan
0 svar · 1,4k läst
C
calle336: Jag är på jakt efter en plan/rikt hyvel. Till i första hand lite hobby bruk men ev till att bedriva ett litet snickeri. Maskinen skall helst finnas i närheten av Köping-Västerås-Sthlm el Uppsala :) . Tar gärna emot rekomendationer om vilken sorts hyvel man skall satsa på :) Mvh Calle
0 svar · 1,2k läst
S
sccarber: Jag skickade en fråga till vägverket om mitt släp och min bil. Den får endast dra 650 kg enl regbevis, totalvikt på mitt EU-släp är 750 kg. Men det är ju inga problem, se vv's svar nedan. Caravan 1250 kostade 4950 kr nytt hos K-rauta i Södertälje i somras (1000 kr billigare än Kungenskurva), de hade ett gäng kvar då, men har visst slutat med modellen. Men du har väl redan hittat ett
8 svar · 5,6k läst
S
Susanne Sk: Tack snälla för ditt svar, fast jag hittade en bortglömd kartong nu under byrån med 2 plattor i, så nu klarar jag mig. ;) Tack iallafall!
2 svar · 940 läst
F
Frodda: Gärna obehandlade 26-28mm tjocka gärna långa och breda pris diskuteras!
0 svar · 822 läst
M
marjons: Jo, jag har redan bakvikt till min rider, men det räcker inte riktigt när man skall ploga på vintern. Så jag söker fortfarande hjulvikter :) Men om jag inte får napp rätt snart och det blir mycket snö i göteborgstrakten, så får det bli ett par nya...
4 svar · 7,8k läst
B
BARRET_: Skall användas till grusväg/infart. I Göteborgstrakten, Torslanda Skriv vad ni har! :) MVH Niklas
0 svar · 870 läst
Faidros
Faidros: Såg att Erik vill sälja sitt.
1 svar · 1,7k läst
F
fsn: [citat] Såklart men momsen i detta fallet handlar kanske om 1000-1500kr. Är det värt att skita ner sig för en sån liten peng? Glid iväg till nåt större bygge där dom gjuter och hugg tag i en chaffis och fråga om han kan hjälpa dig med det vid sidan om, kan ju inte bli värre än ett nej. Kan alltid bli nån kladd över här och där. Han kanske kan köra hem till dig (om det inte är
4 svar · 2,3k läst
slaskman
slaskman: Behöver två bitar bänkskiva och provar här; En bit Längd ca 1m En bit 1,5 '0,4 Cirkelsåg finns så måttten är inga måsten men skivorna måste vara orepade. Kan hämta varsom i Skåne.
0 svar · 1,1k läst
A
Aniska: Jag söker några kvadratmeter spontat golv från början av 1900-talet, dvs ca 3 cm tjockt och 1 - 2 dm brett. Spontat och åtminstone en-metersbitar. Det gör inget om det är delvis trasigt. Jag bor utanför Vagnhärad: söder om Södertälje, norr om Nyköping och nära Gnesta. Jag är också tacksam för tips på var man kan hitta golv liknande det önskade. Tack!
0 svar · 776 läst
Göran M
Göran M: Hej! Jag har nyligen köppt en gammal vedpanna (Euronom exoved) som saknar rökröret så om du håller på att riva ut en sådan panna så köper jag gjärna de röret av dig. MVH Göran M
0 svar · 1,7k läst
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.