vi letar efter ett kompletterande 3-luftfönster - 2-glas, cirkamått 200x140 cm. Vårt hus är byggt 1939.

Nån som har ett eller ska byta? Det ska sitta i ett uterum så det behöver inte vara "i hundra" skick.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.