hej

jag har en gammal byggkompressor ståendes som ej används.
Den är av märket BIAB.Den är grön och på hjul och har en enorm luftkapasitet.Den skickas ej.
Bytesvärdet är lite diffust.Jag har sett likadana på blocket från billigast 2000 kr till som högst 7000 kr.
Om jag sätter 2000 kr i bytesvärde så blir ni ju inte lurad iaf.

Jag tar emot alla bytesförslag eftersom den tar upp plats och måste bort.

Min önskelista är som följer:

- fungerande moped
- Märklindelar (HO)(böjda räls,växlar ,bangård och eller stationshus i plåt)
- Brio leksaker (enbart äldre 50-60 tal) (Brandbilen 60cm eller volvo PV:n)
-Gitarrförstärkare äldre(rör)
-70 tals Marantz LP-skivspelare i gott skick
-luftgevär i samma prisklass

kom gärna med förslag.Jag finns i helsingborgsområdet.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.