E ejwbegysv #1 Medlem · Gävleborg · 1 006 inlägg 10 sep 2009 21:41 ejwbegysv Medlem Gävleborg 1 006 inlägg 10 sep 2009 21:41 #1 Hej.. Det nyrenoverade barnrummet saknar 35cm takskiva som önskas köpas eller bytas mot ett paket bullar... "start sponten" måste vara kvar...
Hej.. Det nyrenoverade barnrummet saknar 35cm takskiva som önskas köpas eller bytas mot ett paket bullar... "start sponten" måste vara kvar...
E ejwbegysv #2 Medlem · Gävleborg · 1 006 inlägg 10 sep 2009 21:52 ejwbegysv Medlem Gävleborg 1 006 inlägg 10 sep 2009 21:52 #2 Jag finns i Gävle, ska dock köra E4:an Gävle-Skellefteå nästa vecka! SKicka ett PM! Redigerat: 2009-09-10
E ejwbegysv #3 Medlem · Gävleborg · 1 006 inlägg 24 sep 2009 22:38 ejwbegysv Medlem Gävleborg 1 006 inlägg 24 sep 2009 22:38 #3 ingen som har en skiva över?