Hej..

Det nyrenoverade barnrummet saknar 35cm takskiva som önskas köpas eller bytas mot ett paket bullar...

"start sponten" måste vara kvar...
 
Jag finns i Gävle, ska dock köra E4:an Gävle-Skellefteå nästa vecka!

SKicka ett PM!
 
Redigerat:
ingen som har en skiva över?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.