Hejsan gott folk :)

Tänkte kolla om det är någon som har ett mini-reningsverk över, gärna nyare modeller.
Kanske inte är det vanligaste nån vill köpa men det finns säkert någon som ska koppla upp sig kommunalt eller liknande.

Tack på förhand

Mvh Christian

( mail: christiandif@hotmail.com eller mobil: 070-7325809)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.