C
Cyrillia: Kiitos avusta! Cyrillia
4 vastausta · 2,4k lukukertaa
C
4 vastausta · 2,4k lukukertaa
F
funkis_-48: Remontoimme parvekettamme noin 8 vuotta sitten. Se oli huonossa kunnossa siitä lähtien, kun talo rakennettiin. Halkeamia, kuoppia, vikoja ja sammalta päällä ja paljon myös alapuolella. Ensin hakkasimme halkeamia alapuolelta, kunnes raudoitus tuli näkyviin, ja se oli todella ruosteinen. Vuokrasimme hiekkapuhalluslaitteet yhdeksi päiväksi ja puhallimme metallin vapaaksi ruosteesta. Myös
7 vastausta · 8,8k lukukertaa
chris47
chris47: Suosittelen vahvasti, että luet perusteellisesti tästä ennen kuin jatkat eteenpäin: http://www.paroc.se/channels/se/building+insulation/solutions/roofs+renovation/default.asp /CC
1 vastaus · 3,3k lukukertaa
chris47
chris47: Jos se ei ole kantava seinä, voit tehdä näin: Upota pystysäännön (145*45) puoli puolikkaan vaakasuorasti pystyssä ennen kuin leikkaat ne. Tämän säännön alle sinun tulee valmistella vahvistukset aukon kummallekin puolelle, jotka kannattavat tätä palkkia. Kaikki vahvistukset tehdään 145*45 säännöllä. Voit sitten valita, haluatko lisää vahvistusta ylöspäin upottamalla vielä
1 vastaus · 3,0k lukukertaa
spocks_beard
spocks_beard: Vaihda ne lecablock:iin terva-paperilla väleissä ehkä?
0 vastausta · 2,8k lukukertaa
P
Peter_K: Ok, kiitos avusta.
8 vastausta · 4,9k lukukertaa
·
P
8 vastausta · 4,9k lukukertaa
·
A
andersmc: Valitsin ensin sisäkaton. Sähkötyöt on valmisteltava niin, että kaapelit roikkuvat siellä, mihin sisäseinät tulevat. Siinä on kieltämättä hieman säätämistä. Yksi etu on, että sisäseiniä voidaan siirtää tulevaisuudessa. Mutta ei ole itsestään selvää, kumpi tulee ensin. Molemmilla menetelmillä on etuja ja haittoja.
3 vastausta · 7,2k lukukertaa
ByggaNytt
ByggaNytt: Hmmm, mittatilaustyönä 45*225*12210 :) http://www.familjenlindstrom.se/images/byggahus/stomme/bjalklag_smal_1.jpg
17 vastausta · 19,1k lukukertaa
K
kvistarn: Kipsi on nyt ylhäällä, meni hyvin vain yksinkertaisella tuella;) vähän hankalaa se oli, mutta ei juuri painon takia, sanon kuten Fein, mene salille, (käyn itse 4 kertaa viikossa).
8 vastausta · 7,3k lukukertaa
P
plf66: Kyllä, se voi olla millimetrin tarkkaa, joten yritän suunnitella ennen kuin teemme virheitä. Yksi ratkaiseva tekijä on, onko Ikea 600-kaappi 600 mm. Jos se on 595 kuten vanhat kaappirungot, se menee erinomaisesti. Jos se on 600, se menee, mutta on hiuksenhienoa. En hanki keittiökalusteita aikaisintaan marraskuun alussa, joten meillä on vähän aikaa suunnitella, enkä ole vielä valinnut
6 vastausta · 19,4k lukukertaa
D
d-sajn: Aion asentaa maalämpöpumpun, jossa on sisäänrakennettu lämminvesivaraaja, ja haluan välttyä mahdollisilta runkoääniltä puupalkistossa. Joten miten minun pitäisi toimia? Pitäisikö minun valaa jonkinlainen levy, ja jos niin, miten se tehdään, vai pitäisikö tehdä jonkinlainen muotti maan tasolle ja täyttää se soralla palkiston yläreunaan asti? ...vai onko olemassa parempia
0 vastausta · 3,4k lukukertaa
K
kajsae: kiitos vinkistä, vandaali on ollut asialla ja kaikki kolme plinttia pylväineen aiotaan siirtää. Ilmoitus otettiin vastaan melko hyvin. ;D
2 vastausta · 3,2k lukukertaa
MathiasS
MathiasS: [moved] [link=http://www.byggahus.se/forum/showthread.php?t=50197/0]Eristäminen[/link] [move by] MathiasS.
0 vastausta · 2,7k lukukertaa
ByggPutte
ByggPutte: Jos sinulla on suuria reikiä, voit ensin valaa aps-sementillä ja sitten hienolla seoksella Pikabetonia. Terveisin Putte
2 vastausta · 7,9k lukukertaa
ByggPutte
ByggPutte: Liitätkö pylväät toisiinsa naulalevyllä kummaltakin puolelta ja ankkuriruuveilla, se toimii hyvin. Ystävällisin terveisin, Putte
2 vastausta · 5,2k lukukertaa
P
perobe: Joo, periaatteessa leikkaat kivisahalla ja sitten poistat betonin. Luultavasti joudut leikkaamaan sekä sisä- että ulkopuolelta, joten piirrä ensin, miten leikkaat toiselta puolelta, ja poraa sitten 2 reikää kumpaankin kulmaan, niin vältät tarkkaa mittaamista toisella puolella. Haluaisin sanoa, että on mahdotonta epäonnistua reiän kanssa niin, että sinun täytyisi valaa sen jälkeen,
1 vastaus · 1,9k lukukertaa
Z
zankan: Minun on pyydettävä anteeksi, jos menin vähän yli viimeisellä postauksellani... Syytän siitä, että minulla oli huono päivä... ::) Sahanpuru ei myöskään ole suoraan äänieristävää...Puu on melko arvotonta ylipäätään, koska sillä on hankala tiheys jne... Ja tietysti eristys auttaa lisäämään kokonaisäänieristystä, mutta ei niin paljon kuin voisi luulla. 1/3 tilasta
20 vastausta · 7,4k lukukertaa
ByggPutte
ByggPutte: Sinulla ei ole mahdollisuutta poistaa juuri niitä kaappeja ja asentaa puuhellaa? 8-) Terveisin Putte
4 vastausta · 3,3k lukukertaa
snackan68
snackan68: Reguloiden määrä riippuu siitä, kuinka korkea helmipaneelin pitää olla... // Snäckan
4 vastausta · 5,1k lukukertaa
H
Haagbard: Ehkä: HANRIIS STENVERKSTAD AB HANDÖL 1054 DUVED 0640-62204 SWEDISH SOAPSTONE AB HANDÖL 1050 DUVED 0647-72080
0 vastausta · 1,9k lukukertaa
H
Haegermeister: [citat] Hmm miten menee laskelmien kanssa :-/
4 vastausta · 2,1k lukukertaa
1
1971: Kiitos, täydellistä! Jonas
9 vastausta · 16,0k lukukertaa
M
Mats: Spontaanisti ajattelen, että 120 mm eristys kuulostaa hyvältä idealta. Teoreettisesti 145 pitäisi mahtua tarkalleen, mutta ottaisin varmaankin 120 varmuuden vuoksi.
1 vastaus · 4,4k lukukertaa
N
Newman: Hei. Olen saanut käsityksen, että jotkut peittävät kellariseiniään kevytbetonilevyillä, onko joku tehnyt niin? Onko se tehty vain saadakseen sileän seinän vai onko sillä myös jonkinlaista eristävää vaikutusta? Olen juuri joutunut purkamaan sisustetun kellarini tiettyjen homeongelmien vuoksi ja etsin vaihtoehtoja sisäseinille, koska ne eivät näytä erityisen hyviltä purkamisen
0 vastausta · 3,9k lukukertaa
M
Mannesson: Yleensä lukee pakkauksessa, kyse on kuivausajasta 1-3 tuntia, jos muistan oikein. Älä unohda ohentaa sitä, jos primaat betonia (imevä alusta)
1 vastaus · 5,8k lukukertaa
M
Mats: Minulla on muovia siellä, missä tein läpivientejä L-elementteihini, mutta lämpötila on sama molemmilla puolilla. Ajatus on, että letkussa ei pitäisi olla seisovaa vettä, joten sen ei pitäisi olla mikään ongelma.
1 vastaus · 3,8k lukukertaa
M
Mats: Kankaan hienous on, että se päästää kosteuden/veden läpi toiseen suuntaan ja on vedenpitävä toiseen suuntaan. Käytin itse asiassa jämäpalaa pressuna jonkin aikaa.
16 vastausta · 3,8k lukukertaa
P
poiu: Lisäksi on olemassa erilaisia cement: :)
2 vastausta · 4,8k lukukertaa
ByggaNytt
ByggaNytt: Jopa etu kääntää lohkot ylösalaisin ylimmässä kerroksessa esim. sisäseiniin ;) http://www.familjenlindstrom.se/images/byggahus/murning/
2 vastausta · 1,9k lukukertaa
W
wbghandi: Hei! Minulla on 4 kpl kääntöovia, ja niissä on paneelit, jotka ovat nyt vääntyneet ja kuivat kuin ruuti (halkeamia). Kysymykseni on, eikö ole olemassa valmiita levyjä, jotka voisi asentaa autotallin oviin? Mistä näitä voi ostaa? Hinta?
0 vastausta · 3,7k lukukertaa
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.