voiko katon gyproccia asentaa itse tukitangon avulla?, ja onko teillä jotain hyvää tekniikkavinkkiä, ajattelin kysyä täältä ensin ennen kuin yritän ja rikon levyn... se on tavallinen std gyproc 120x240....

Vuokraa skivihissi. 100 kertaa helpompi ja jokaisen kruunun arvoinen. Mikä ei ollut niin paljon, mielestäni se maksoi 35:-/vrk. Ruuviautomaatti jatkeella on myös kullan arvoinen.

120*240 käytetäänkö sitä vielä?
Kokeiltu 90 gips

Ystävällisin terveisin Putte

:) Tietysti sitä käytetään - vaikka 90 on helpompi käsitellä...

Sittenhän 90 ja 120-gyprocin välillä on muutaman kruunun/kvm erokin.. (90 kalliimpi)

Me käytämme edelleen eniten 120 - voi nimittäin säästää 60 sijasta 45 silloin..

Työskenteletkö rakennusalalla vai oletko iloinen amatööri?
Totta kai 120 nopeuttaa asioita, mutta se rasittaa kehoa.
Jos työskentelet 120 rakennustyömaalla, pitäisi olla 2 henkilöä.
Ikäviä rasitusvammoja olkapäissä voi saada.

Terveisin Putte

Iloinen työntekijä 8-)
Oma pieni firma, jossa on 2 ukkoa lisäkseni - ja he ovat niitä, jotka saavat kantaa, kun ajamme 120-kipsiä.. Olen täysin samaa mieltä siitä, että sitä on vaikea käsitellä yksin - varsinkin kun se on otettava pois tai laitettava peräkärrylle....

Teidän pitäisi käydä salilla vähän useammin pojat! :)

Kantanut ja asentanut sekä sisägyprocia 1200*2400 että ulkogyprocia 1200*2700 pitkin todella pitkää ja jyrkkää kivirappua koko remontin/laajennuksen ajan.

Siinä vahvistuu kroppa.

On sankareita kaikkialla. 8-)

Terveisin Putte

Kipsi on nyt ylhäällä, meni hyvin vain yksinkertaisella tuella;) vähän hankalaa se oli, mutta ei juuri painon takia, sanon kuten Fein, mene salille, (käyn itse 4 kertaa viikossa).

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.