MathiasS
MathiasS: http://www.byggahus.se/forum/showthread.php?t=40547
1 vastaus · 2,9k lukukertaa
I
IRONMAIK: Hei, tiedätkö, mikä on sellainen teline, joka avataan ja joka näyttää mielestäni ristiltä? Joka tapauksessa se asetetaan yleensä seinää tai savupiippua vasten, jotta siellä voi seistä, kun savupiippua korjataan tai puretaan. Olisin kiitollinen, jos jollakulla olisi kuva, osoite tai piirustus sellaisesta. Ystävällisin terveisin, Maik
0 vastausta · 2,5k lukukertaa
Snailman
Snailman: Noin puolet... Voin lisätä, että se mitä he näyttävät, on kuinka tehdä sisäseinä metallikehikoilla ja kipsilevyillä, joiden välissä on ovi. Eli seinä, joka erottaa kaksi huonetta, luultavasti ei aivan sitä mitä etsit?
7 vastausta · 18,6k lukukertaa
Z
zingo: Vinkissä ei ollut mitään vikaa. Aion kokeilla masonittemppua. En kuitenkaan aloita lattian rikkomisella. Teen sen viimeisenä.
11 vastausta · 3,0k lukukertaa
·
Z
zingo: Minulla on OSB + kipsilevy ja se tuntuu tosi hyvältä. Tietää, että voi paukuttaa mitä tahansa kipsilevyn läpi OSB:hen ja se pysyy kuin vuori. Ei mitään erikoistulppia.
13 vastausta · 7,9k lukukertaa
·
S
sirbo: Lisätietoa löytyy osoitteesta http://www.vsbyggskruv.se/
2 vastausta · 2,6k lukukertaa
B
Bricky: Pistosaha ei ole varmaan vaihtoehto, jos aiot sahata siellä missä on palkkeja takana. Suosittelisin pientä japanilaista sahaa, jota olen käyttänyt siihen tarkoitukseen ja moniin muihin. Se on muuten suosikkityökaluni. Löytyy CO:sta muutamalla sadalla eurolla. Hyvä investointi remontoijalle :)
9 vastausta · 5,8k lukukertaa
P
Peter_K: Ok Kiitos! se oli juuri mitä halusin kuulla ;) kotona ja VAB:ar tänään ja nyt hän nukkuu joten nyt on hyvä aika hyödyntää tilaisuus.
3 vastausta · 6,1k lukukertaa
G
GustavW: Lasket valmiista lattiasta valmiiseen kattoon. Jos haluat 240 cm, seinäkorkeuden tulisi olla 250 cm, laatasta kattotuoli/välipohjaan, jotta sinulla on marginaalia. Lattia 2 mm vaahto + 15 mm laminaatti ==> 18 mm Katto 22 mm harvalaudoitus + 13 mm kipsi ==> 35 mm
1 vastaus · 2,7k lukukertaa
·
O
ossie_k: Yksittäinen kipsilevy on täysin normien mukainen, kun se on tuettu cc45:n mukaisesti. Se saattaa kuitenkin tuntua hieman heppoiselta.
2 vastausta · 4,1k lukukertaa
jonny_martina
jonny_martina: pistele silikonilla ja kiilaa se paikoilleen kuivumisen aikana ;D
1 vastaus · 3,7k lukukertaa
jonny_martina
jonny_martina: [citat] älä sahaa parkettia! kiinnitä yksi tai kolme ruuvia ja vähän silikonia 8-)
4 vastausta · 3,2k lukukertaa
R
runner: Tässä on vähän tietoa tästä SSC:n portaita koskien. http://www.sscskelleftea.se/templates/_pagewide____581.aspx?Menu=true
1 vastaus · 2,4k lukukertaa
S
styrman1: Kuinka paksu on kortplanken? etsi DKP Danos sivustolta.
1 vastaus · 4,2k lukukertaa
S
sanne78: käyttänyt noin 120' yläkertaan, joka on noin 60m2 (ei sisällä kylpyhuonetta). ilmarakosta asennettuun parkettiin.. 2 huonetta, yksi "päätyhuone", loput oleskelutilana + kylpyhuone. terv. manne.
10 vastausta · 8,0k lukukertaa
·
saturnus
saturnus: tai pyöreä venttiili.......... ::)
7 vastausta · 4,2k lukukertaa
A
aries: Hei! Tilassa, joka ei aiemmin ollut asuinalue, aion sisustaa laajennuksen asuntooni kerrostalossa. Silloin minun on täytettävä palo- ja äänivaatimukset. Nykyinen seinä uuden asunnonosan ja portaikon välillä on 9,5 cm jotain betonimaista, huokoista materiaalia, jonka ei ole kantava. (Talo rakennettiin vuonna 1949.) Olen saanut vinkin, että sisäpuolelle jätetään ilmarako (1-3 cm,
0 vastausta · 5,4k lukukertaa
M
Minkhe: Hei ! Onko kenelläkään ehdotuksia yrityksistä tai henkilöistä, jotka järjestävät rakennusmateriaalien oston ja kuljetuksen Puolasta tai vaihtoehtoisesti Saksasta? Olen koonnut materiaalilistan, jonka olen lähettänyt kyselynä eri ruotsalaisille toimittajille, mutta haluaisin myös tutkia, olisiko edullista tuoda niitä maahan. Voin lähettää listan, jos joku haluaa nähdä, mitä
0 vastausta · 1,9k lukukertaa
H
HenkeF: Kuinka paljon saa seinä kallistua? Minulla on ulkoseinä, joka kallistuu noin 6 mm 1,8 metrin matkalla, tämä on mitattu seinän (makuuhuoneen) sisäpuolelta. Onko kenelläkään tietoa, mikä on hyväksyttyä? Kiitollinen vastauksista.
0 vastausta · 4,4k lukukertaa
M
Mats: Hän tarkoittaa ylimmän kerroksen oven yläreunasta, kuten minä sen ymmärrän ja miten itse olisin sen tehnyt.
3 vastausta · 5,3k lukukertaa
H
Honeybun: Onko kukaan ostanut rakennusmateriaaleja Puolasta tai jostain muusta Itä-Euroopan maasta? Laatat & klinkkerit ovat halvempia Puolassa mutta onko laatu sama?
0 vastausta · 1,5k lukukertaa
R
ronnberg: Mene Stena linen kotisivuille (http://www.stenaline.se/stena_line/sv/sweden.htm) ja katso sieltä, heillä on joitakin myymälöitä.
4 vastausta · 11,7k lukukertaa
M
Mats: Kyllä sitten saa 135 mm asennuksen, mikä riittää pitkälle liimapuulle.
16 vastausta · 8,5k lukukertaa
·
F
fredrikalpner: Hei kaikille! Olen tekemässä seinäprojektia, johon tulee mm. kaksi upotettua liukuovea. Kävin juuri rakennusliikkeessä katsomassa, millaisia ruuveja tarvitsee käyttää ja pitäisikö porata ja kiinnittää parketin läpi, jotta sääntö saadaan lattiasta kiinni. Myyjä oli hieman tuohtunut ja sanoi, että minun täytyy sahata parkettiin aukko säännölle, jotta se voidaan asettaa suoraan
0 vastausta · 3,9k lukukertaa
Z
zingo: Lattialevy hankittu, mutta saatavilla oli vain 60 cm leveitä levyjä. Siksi minun on asetettava kaksi vierekkäin. Kysymys on, mikä olisi paras kuormituksen kannalta. Laatat asetetaan päälle. 1. Kaksi levyä, joiden liitoslinja on uunin jalkojen välillä suoraan seinästä ulospäin. 2. Kaksi levyä rinnakkain seinän suhteen, niin että toinen kantaa koko uunin painon ja toinen vain laatat,
4 vastausta · 2,1k lukukertaa
T
trocomare: Osta teräskiskot ja aseta ne pohjalle. Sen jälkeen voit rakentaa seinän normaalisti... Se on puukosketus kosteaan laattaan, joka on ongelma. Nosta kipsiä 3-4 mm lattian yläpuolelle, niin olet sielläkin turvassa.
10 vastausta · 3,0k lukukertaa
Z
zniff: Aion pian aloittaa portaat, joissa aion käyttää tapettia ja paneelilistaa. Portaat täytyy myös hioa. Olen nyt epävarma, kuinka edetä itse paneelin kanssa. Vaakaan asennettavan paneelin voin naulata kiinni (suoraan takana olevaan puuseinään), mutta tässä tapauksessa kyseessä on portaat, joissa on kehys/palkki/lista, joka ei seuraa samaa kaltevuutta koko matkalta (kaaren muotoinen).
0 vastausta · 8,9k lukukertaa
A
aydaludn: Hei Tilt! Haluan myös pystyttää sellaisen seinän, oletko löytänyt hintaystävällisen vaihtoehdon? Voitko antaa minulle vinkkejä? Terveisin Ayda
12 vastausta · 26,1k lukukertaa
M
Moelk: Seisoin saha kädessä, mutta muutin mieleni. Annan palkin olla ja verhoilen sen 6 mm kipsillä ja kosteussuluilla ja maalaan tai laatoitan sen sijaan. Onhan se tyhmää ottaa riskiä.
3 vastausta · 1,4k lukukertaa
Mikael_L
Mikael_L: Muuten hyvä aloite hieman enemmän "käytännölliselle" ketjulle. Joten tulee vähemmän puhetta ja enemmän toimintaa voi sanoa. ;) Jos ymmärsin oikein, se oli olemassa oleva avaus, johon et ollut tyytyväinen/olit huolissasi taipumasta, jonka korjasit. Näytät olevan tyytyväinen joka tapauksessa, onnittelut suoritetusta projektista. ::)
3 vastausta · 16,4k lukukertaa
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.