En apelsin
En apelsin: Yleensä löytyy valmiita stuckatuuria, pylväitä ja kattopalkkeja styroksista koristeellisessa tarkoituksessa. Epävarmaa kuinka helppoa on rakentaa itse, mutta ehkä niitä on saatavilla valmiina?
1 vastaus · 2,2k lukukertaa
·
N
nht1: Hei, Minulla on avotakka, jota pidän melko rumana. Olisiko mahdollista poistaa ”vino” osa saadaksemme avotakasta ”suorakulmaisemman” etupuolen? Kiitos kaikista vinkeistä tai inspiraatioideoista.
0 vastausta · 1,2k lukukertaa
·
MathiasS
MathiasS: Esimerkki hyvästä ruuvista. On olemassa muitakin merkkejä, jotka ovat myös mukavia (kuten Essve ja Jetting). https://www.biltema.se/bygg/fastelement/traskruvar/traskruv-hex-2000038518 Varmista vain, että sinulla on kierre siinä kohtaa, missä sitä tarvitset ruuvissa. Luultavasti käyttäisin 8mm ja esiporaisin vähän.
10 vastausta · 13,2k lukukertaa
M
masterjohn: Kun se on eristetty, konvektiolämmitin ei maksa paljon lämmityskuluissa. Rakennan parvea autotallin päälle, 28 neliömetriä, ja lämmitän sen pienellä rakennuslämmittimellä. Siellä on helposti 10-12° lämpötila, kun lämmitin on alhaisimmalla teholla (650w) ja termostaatti on puoliteholla, vaikka ulkona oli -10°. Tosin ei ole mitään ilmanvaihtoa päällä, vaan ainoastaan kolmen
4 vastausta · 3,3k lukukertaa
T
turbo100: Kiitos - minun pitää käyttää verkkoa suodattimeen, joten se voi varmasti toimia, jos se on myös metallia.. Kiitos palautteesta!
4 vastausta · 3,4k lukukertaa
P
Perra Markusson: Kiitos Pontus vastauksesta. Tarkistan hienot ehdotukset, täytyy kai testata vähän yksinkertaisesti.
2 vastausta · 2,9k lukukertaa
·
T
Tompafix: Kyllä, karkeatasoite voi varmasti riittää. "One strike filler" on valmiiksi sekoitettu täytemassa, joka ei myöskään painu kasaan.
3 vastausta · 2,4k lukukertaa
·
M
mangeroffe: Olen maalannut Alabasters kristallaatilla hydrauliselle kalkkilaastille kellarissa. Pohjustin heidän primerillaan. Tuli tosi hyvä, todella helppo työstää ja hyvä peittokyky.
5 vastausta · 3,0k lukukertaa
·
J
jawen: Läpivietiin porattu reikä liimapuupalkin läpi (pitkä puupora), sitten porattiin reikä myös HEA-palkkiin (jotta reiät ovat linjassa),,,,Sitten kierrevarsi, vahva prikka ja mutteri niin voit säätää miten haluat liimapuupalkin ja HEA-palkin välistä etäisyyttä. Muussa tapauksessa voit pyytää hitsausliikettä valmistamaan suorakulmaiset teräslenkit, jotka vedetään alapinnalle
1 vastaus · 928 lukukertaa
JonasForså85
JonasForså85: Hei. Minulla on pieni kysymys koskien liimapuupalkin asennusta taloni alakertaan. Se tulee siis korvaamaan kantavan seinän. Palkki on 5,5 m pitkä ja siinä on 3 tukipistettä. Onko ongelma, jos palkki päättyy keskelle kahden lattiapalkin väliin ja päätytolppa ei ole suoraan palkin alla? Terveisin Jonas
0 vastausta · 1,1k lukukertaa
F
Fanjunkarn: Rakensin tämän vanerista ja remontin aikana verhoilin sen helmipaneelilla ja tammiparketilla. Valmistin omat askelmien etureunat.
2 vastausta · 2,4k lukukertaa
·
P
Anonymiserad 255302: Ei kukaan, joka tietää tästä?
1 vastaus · 1,9k lukukertaa
·
J
justusandersson: Palkin, joka korvaa ulkoseinän, tulisi arvioiden mukaan olla 90x360 (vaihtoehtoisesti 140x315, joka on vastaava). Minusta sinun pitäisi palkata suunnittelija, joka voi tarkastella olosuhteita paikan päällä. Sinun mallisi on vähän monimutkainen ja on tärkeää saada ulkopuolinen näkemys.
3 vastausta · 2,7k lukukertaa
·
G
Globet: [citat] Nuo saranat ovat mahdottomia taivuttaa, aivan liian paksuja Sivusuunnassa säädät oven niillä ruuveilla (torx), olen törmännyt siihen useamman kerran, että ne ovat tiukassa. Irrotin sitten saranan ja löin vasaralla takapuolelle kahta levyä, kokeile torx-meisselillä, jotta voi ruuvata.
14 vastausta · 60,0k lukukertaa
·
O
OlofBromma: Hei Dann3, Saitko kiinni jonkun konstruktör? Myös minä etsin yhtä yksinkertaisempiin töihin ja vinkit olisivat tervetulleita. Terveisin, //Olof
1 vastaus · 2,4k lukukertaa
TheImprovisor
TheImprovisor: [citat] Se on myös minun ajatukseni. Yksinkertaista, nopeaa ja halpaa.
7 vastausta · 3,7k lukukertaa
Mats-S
Mats-S: [citat] Pelkkää spekulaatiota, että sinulla on "pyspunka" jossain vesiputkessa ... Tarvitset jonkun paikalle, joka voi tarkistaa asian vakavasti, veden vuotaminen voi olla todella vaikea jäljittää Tuntemattomia ovat veden tiet, kuten kirvesmiehen raamatun sanotaan ;-)
5 vastausta · 2,0k lukukertaa
·
P
Pumabjörnen: Liima lattiapalkkien päällä on tarkoitettu estämään narina, mutta myös rakenteellisesti lisäämään jäykkyyttä lattiassa, koska saadaan parempi yhteistyö palkkien ja lastulevyn välillä. Eikö olisi vaihtoehto ruuvata kiinni levyt ja sitten käyttää rakenteellista liimaa gleseen/levyyn puuliiman sijaan?
8 vastausta · 5,3k lukukertaa
L
lillamälarhuset: Olemme poistaneet kipsiseinän paljastaaksemme savupiipun. Kuitenkin alin osa ei ole tiiltä, vaan valettu, koska tämä osa asunnosta on aiemmin ollut kellari. Mitä mieltä olette, mikä olisi paras ratkaisu? Hakea vanhoja tiiliä ja muurata savupiipun ympärille koko matkan alhaalta ylös, tehdä jonkinlainen siirtymä tiilen ja valun välille vai "luovuttaa" ja rappauttaa kaikki valkoiseksi
0 vastausta · 1,5k lukukertaa
·
Ioo
Ioo: [citat] Kiitos paljon vastauksesta. Onnistuin listan kanssa, mutta en ole onnistunut löytämään ketjua ennen kuin nyt.
5 vastausta · 3,6k lukukertaa
·
Vermilion
Vermilion: [citat] Polyuretaanivaahto kuulostaa yksinkertaiselta suihkuttaa takaisin ja sitten vain rappaa kummallekin puolelle.
2 vastausta · 1,2k lukukertaa
P
Pappa1986: [citat] Jos pystyisit korjaamaan sen itse, se ei ole erityisen kallista, mutta se on ehdottomasti laajaa. Olettaisin, että myös paneelinvaihto on tehtävä ja kysymys, jonka sinun pitäisi esittää itsellesi. Miksi peruspuussa on lahovaurioita?
1 vastaus · 974 lukukertaa
E
Eyerash: Näyttää kaislalta, kun on satanut lunta ja olet juuri nukahtamassa autossa. Sinun kannattaa lähettää analysoitavaksi. Se on varmaan turvallisinta.
1 vastaus · 1,0k lukukertaa
·
G
grelle: [citat] [bild]
4 vastausta · 2,7k lukukertaa
·
G
4 vastausta · 2,7k lukukertaa
·
T
tergo: Asennusohje-t.tningslist Model (1) (rm.se)
3 vastausta · 1,5k lukukertaa
K
KimCarlsson: Rakennan juuri nyt terassia, joka on rakennettu nykyisin seuraavasti (ulkoa sisälle): - Parvekelaatta yläkerrasta, johon on kiinnitetty kanavamuovia etureunassa - Ilmarako 40mm - Muovikalvo - Ilmarako 20mm - Kivivilla 70mm Tällä hetkellä kivivillan päälle kertyy paljon kosteutta veden muodossa. Laitoimme muovin estääksemme parvekelattian yläpuolelta tulevan kosteuden pääsemisen
0 vastausta · 806 lukukertaa
J
justusandersson: Kyllä, vesivahingot eivät ole hauskoja. Tarkan arvioinnin täytyy tehdä paikan päällä. Täytyy työntää veitsi palkkeihin nähdäkseen, kuinka vaurioituneita ne ovat. Jos ne eivät ole vaurioituneet syvältä, pitäisi olla mahdollisuuksia vahvistaa. Mitkä ovat lattianpalkkien mitat? Jätä huomiotta lisäpalkit, jotka tukevat sokkelia.
1 vastaus · 1,3k lukukertaa
·
J
justusandersson: Kysymys on mahdoton vastata näkemättä rakennusta todellisuudessa. Spontaanisti olen kuitenkin epäileväinen. Talli tarvitsee tukevamman rakenteen kuin entinen kokoontumistila. Epäilen, että kokoontumistila on lähinnä tiellä ja todennäköisesti maksaa enemmän rahaa kuin on hyödyllinen. Aloittaa maan kaivaminen kokoontumistilan sisällä ei varmaankaan ole hyvä idea. Tarkista, mitä
1 vastaus · 911 lukukertaa
E
Eyerash: Hei! Nyt on kotlingen poissa! Se ei ollut mitään kummallista. Ei ole tilaa uudelle, kun uusi karm tulee paikalle, mutta tietenkin tajuan nyt jälkikäteen, että se oli luultavasti laitettu siihen, jotta kipsilevy voitiin kiinnittää johonkin. Se oli kuitenkin oikea antikliimaksi, kun karmit olivat loppuneet varastosta Byggmaxilla. Nirso, kun olin, päätin ostaa uuden lattian odottaessani
10 vastausta · 3,0k lukukertaa
·
M
mojjen: [citat] Luulen, että laitan tiivistemassa nauhan säännön ja muovin väliin ennen kuin puristan. Näin olen taatusti tiivistänyt muovin huoneen/alakerran suuntaan. Jos nyt sattuisi olemaan herkkä tilanne, että ilma palkkirakenteesta/netin kautta etsii tiensä muovin taakse!!!
9 vastausta · 4,2k lukukertaa
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.