Aion käyttää hydraulista kalkkilaastia kellarini seiniin, joita remontoimme. Kysymykseni on, onko jollain kokemusta silikaattimaalilla maalaamisesta tämän laastin päälle? Haluaisin välttää kalkkimaalia, koska tarvitsen mahdollisuuden pyyhkiä ja en halua sen liituavan. Olen googlannut ja jotkut pitävät silikaattimaalia toimivana kalkkilaastilla, jos se on sisätiloissa. Onko joku maalannut silikaattimaalilla kalkkilaastin päälle hyvällä lopputuloksella vai halkeileeko se?

Olen maalannut silikaattimaalilla weber kalkputs -pinnalle. Ei kuitenkaan hydraulinen. Toimi hyvin.

• Huone, jossa on valkoiset, silikaattimaalilla maalatut seinät ja harmaa laattalattia, puinen katto ja ikkuna vasemmalla.
  • Tykkään
Schwen92
  • Laddar…
P
V Villa1949 sanoi:
Olen maalannut silikaattimaalilla weber kalkkilaastilla. Ei kuitenkaan hydraulisella. Toimi hyvin
mikä sinulla on klinkkerijalkalistojen saumauksessa. Voisitko ystävällisesti ottaa yksityiskohtaisen kuvan. Ajattelin tehdä samalla tavalla

Johan1975z sanoi:
mitä saumaa sinulla on klinkkerisokkeleissa. Voisitko ystävällisesti ottaa yksityiskohtaisen kuvan. Ajattelin tehdä samoin
Se on kiilto harmaa sauma, kovasauma. Olen laittanut hieman saumaa sokkelin lyhytpuolelle. Voin ottaa kuvan, jos muistan huomenna, nyt sänky on liian mukava, että jaksaisin mennä alas kellariin.

V Villa1949 sanoi:
Olen maalannut silikaattimaalilla weber kalkputs-pintaan. Ei kuitenkaan hydraulinen. Toimi hyvin
Kuulostaa hyvältä! Sitten sen pitäisi toimia myös meillä

Olen maalannut Alabasters kristallaatilla hydrauliselle kalkkilaastille kellarissa. Pohjustin heidän primerillaan. Tuli tosi hyvä, todella helppo työstää ja hyvä peittokyky.

• Tykkään
imported_ulle
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.