A
Alexn72: Miksi vihaat lecaskruv?
1 vastaus · 869 lukukertaa
nimhed
nimhed: Ajattelin märkätilalevyä 😊
5 vastausta · 2,6k lukukertaa
·
F
Frippelindeman: [citat] Moi! Kiitos nopeasta vastauksesta! Kysymykseni ei ollut täysin 100%-inen. Mietin lähinnä, onko se materiaali, joka estää seinää hengittämästä vai ei, pitäisikö poistaa vai ei. Se kiinnittyy kuin f..n, joten jos sitä ei tarvitse poistaa, saa se jäädä :)
2 vastausta · 1,2k lukukertaa
·
B
Bombus pratorum: Niin monet kuolleet rotat, joten joku on varmasti laittanut myrkkyä. Niiden täytyyhän asettua kuolemaan jonnekin. En usko siihen hiiriharjaan. Sehän on muoviharjaksinen. Ellei sinulla ole hampaattomia rottia, ne pureskelevat sen helposti läpi. Metalliverkko, jossa on alle viisi millimetrin silmäkoko messinkiä tai rautaa, on se, mitä tarvitaan.
1 vastaus · 2,7k lukukertaa
·
B
Bengt Carlsson: [citat] Kiitos vinkistä! 🙂👍
5 vastausta · 1,4k lukukertaa
V
VictorF: [citat] Sitten näyttää siltä, että puolet seinästä seuraa mukana
9 vastausta · 8,5k lukukertaa
·
P
Patzie: Juuri ennen julkisivun levytystä asetan levyn, se on "hankalin" osa, koska silloin on oltava tarkkana mittauksen kanssa, jotta asiat menevät yhteen odotetusti, kun julkisivu ja reunalistat tulevat myöhemmin.
5 vastausta · 2,6k lukukertaa
·
Elin Samuelsson
Elin Samuelsson: [citat] Hei! Olen utelias, miten teit ja millainen lopputuloksesta tuli. Olen juuri remontoimassa portaita 50-luvun talossa, jotka näyttävät täsmälleen samanlaisilta. Voisin melkein uskoa, että se on minun portaikon! 😊
22 vastausta · 12,4k lukukertaa
·
G
Guille: [citat] Joo se on 2,5 cm paksu. Mahdollisesti se onnistuu timanttiporan avulla. Aion kokeilla sitä. Kiitos vastauksesta!
4 vastausta · 1,9k lukukertaa
Danosbananos
Danosbananos: [citat] Jalkalistat ovat 12x95.
1 vastaus · 917 lukukertaa
·
B
BosseHansson: Vaikka siitä tuleekin jyrkkä, niin vakaa portaikko on mielestäni tärkein. Olisin täyttänyt solumuovilla ja valanut portaat. [MEDIA=youtube]ywIZClMNylM[/MEDIA] 105cm syvyyteen pitäisi saada 5 askelmaa, ensimmäinen suoraan oven yhteyteen ja päättyen noin 20cm maanpinnan alapuolelle, jolloin saat noin 45 asteen kulmassa olevan portaikon. Jos haluaa enemmän tilaa jaloille portaikossa, voi
2 vastausta · 2,2k lukukertaa
·
MmeMim
MmeMim: [citat] Kiitos! Hyvin dokumentoitu ja hyvä idea jaettu! :)
5 vastausta · 3,2k lukukertaa
·
Totte_S
Totte_S: Jos aiot ripustaa jotain siihen, on parasta, että kuorma vetää suoraan alas koukkuun, jotta se ei taivu.
1 vastaus · 1,5k lukukertaa
P
prunila: [citat] Mahtavaa tietoa! Kiitos paljon :)
7 vastausta · 1,6k lukukertaa
·
sunnis
sunnis: Hei! Yritän muuraa ulkokeittiötä leca-harkoilla ja kohtasin pienen ongelman, johon haluaisin apua. Piirustus siitä, mitä yritän rakentaa [bild] Varsinainen rakennus [bild] Ongelma, johon olen törmännyt, on se, että kaappimoduuli, jonka pitäisi olla paikan päällä rakennetun grillin alla, on leveämpi kuin sisäänrakennettu grilli. Joten minun täytyy muuraa ”katto” kaappimoduulin
0 vastausta · 2,2k lukukertaa
·
BirgitS
BirgitS: Sellaiseen en voi vastata, joten mielestäni sinun pitäisi palkata rakennusinsinööri ja jättää ilmoitus kantavien rakenteiden muutoksesta.
7 vastausta · 1,5k lukukertaa
·
C
crazytok: Aion foorumin vihjeiden perusteella asentaa ulkokuivan kipsin aitaani tehdäkseni siitä edes vähän äänieristetyn naapuria vastaan. Aita tulee siis olemaan kaksipuolinen ja täysin tiivis ulkokipsin avulla, jonka asennan aidan keskelle. Mitä mietin on, tarvitsenko jotain erityistä suojaa kipsille? Vai kestääkö se satunnaista vesisadetta ja kosteutta? Ajattelin asentaa sen niin, että
0 vastausta · 676 lukukertaa
S
smen64: [citat] Se voi toimia viimeisenä ratkaisuna, jos en löydä mitään muuta.
6 vastausta · 904 lukukertaa
H
Hjobo: Tiiviste- / raaputuslista on saatavilla sieltä täältä, mutta vain Mustana minun alkuperäinen listani on Valkoinen (Valkoista massiivikumia) Tietääkö joku, mistä sitä voi ostaa?
3 vastausta · 1,1k lukukertaa
·
E
Earplugged: [citat] Kiitos, kuulostaa järkevältä ratkaisulta 😀
2 vastausta · 1,5k lukukertaa
·
P
Pierrelu: Hei, Rakennan autotallia (10-15° lämmintä) pulpettikatolla, jonka kaltevuus on 8 astetta, ja minulla on kysymyksiä liittyen tuulensuojakankaaseen, ilmanvaihtorakoon katossa sekä päätyjen koolaukseen. Kattotuolit eivät ulotu päätyseinien kohdalla vaan jäävät 120 mm rungon ulkoreunasta sisäänpäin. Koolaan yksinkertaisesti vain aluskattolaudan alapintaan asti ja laitan eristeet
0 vastausta · 2,4k lukukertaa
·
P
Pierrelu: Kyllä, ne pitää koota niin tiiviisti kuin mahdollista. Vinkki on mitata koko ajan kattotuolin päästä, jotta tietää, että rivit ovat suoria. Kannattaa lyödä viivain 50 cm välein tai vastaavasti, jotta on viitekohta. Jos se alkaa muistuttaa viuhkaa, lopussa ei olekaan kivaa....
2 vastausta · 1,4k lukukertaa
M
mojjen: [citat] En oikein ymmärrä sinua, kun sanot, että laitetaan viereen vanhaan Vaihtoehto 1 Liimattu tammipala, ajattelen kuten ylemmässä askelmassa. Silloin levy laitetaan viereen vanhaan. Sitten vanha nokka säilyy ja kaikki laitetaan ulkopuolelle. Vaihtoehto 2 alempi askelma, sahaan pois vanhan nokan ja laitan peitepalasen vasten askelmaa. Lähetän uuden askelman ulos, koska haluan edelleen
4 vastausta · 1,9k lukukertaa
·
J
Jogöwa: [citat] Ratkaistu vasaralla ja iskuporakoneella. Suorempia linjoja saa etsiä täältä kotoa ;) [bild]
4 vastausta · 1,1k lukukertaa
·
Z
z_bumbi: Liimaa ja ruuvaa (koolauksiin) puulevyt tai ultraboard (paloluokituksen vuoksi) olemassa olevaan kipsiin.. Ruuvaa mahdollisuuksien mukaan levypainotelineet koolauksiin tai pidä painotelineet lattialla. Juuri painotelineet altistuvat melkoiselle rasitukselle. On olemassa kotirakennelmia, joissa on 45x45 koolaukset, joihin painoja rullataan lattian tasolta. Toimii erinomaisesti
1 vastaus · 1,5k lukukertaa
·
D
Dilato: Osta enemmän kuin tarvitset, sinullahan on 90 päivän avoin osto..
3 vastausta · 2,5k lukukertaa
·
N
Nybörjar1: [citat] Kiitos @Robert-san01, olin unohtanut heidät täysin, mutta näyttää siltä, että heillä on juuri mitä tarvitsen! En ole täysin ymmärtänyt mitä tarkoitat sillä, että minun täytyy kaivaa laatta enemmän kuin mitä voin asettaa muotin. Tarkoitatko, että jos irrotan asfaltin ja kaivan aivan reunan vierestä, niin alustan tuki jää puuttumaan. Mutta eikö se saa tukea, jos
2 vastausta · 1,4k lukukertaa
C
Cerb: [citat] Kannattaa käyttää seinäskanneria ennen poraamista, jotta vältetään vahingot.
2 vastausta · 1,1k lukukertaa
S
Sandraa123: [citat] Tuhannet kiitokset! Joo, tarkistan yhdistykseni kanssa ennen kuin aloitan jotain 😊
2 vastausta · 698 lukukertaa
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.