Hei!
Asun 60-luvun asunnossa ja olen ajatellut tehdä hieman remonttia varastossani. Olen nyt huomannut, että osa seinästä on pudonnut (katso kuvat).
Seinän pala, joka näyttää olevan osittain murtunut lähellä puupalkkia, paljastaen karkean harmaan pinnan alla. Rikkoutunut seinä, josta osa rapistunut, esillä oleva materiaali 60-luvun asunnon varastossa. Seinän vauriokohta kuusikymmentälukulaisessa kerrostaloasunnossa; pinta halkeillut ja osa materiaalia on irronnut, paljastaen alla olevaa kerrosta.
Onko joku, joka tietää, mistä tämä seinä on tehty?
Sain kuulla, että pitäisi olla varovainen ennen kuin alkaa korjata seiniä, koska vanhoissa taloissa voi olla asbestia. Kysymykseni on yksinkertaisesti, että voiko koulutettu silmä nähdä, mistä seinäni on tehty ja pitäisikö minun tutkia asiaa tarkemmin? Vai voinko vain aloittaa poraamisen? 😊
Kiitos etukäteen! /Sandra

• Seinän vaurioitunut kohta, jossa paljastuu rouheista pintaa, osittain irronnut levystä; mahdollinen asbestipitoisuus huolena.
Näyttää tavalliselta betonilta.

Jos asut Brf:ssä, voit keskustella hallituksen kanssa, koska et todennäköisesti omista seinää ja varastoa?

Tarkista muuten rakennuksen omistajalta, jos kyseessä on vuokra-asunto, yritys haluaa varmasti saada virheilmoituksen tästä ja korjaa ehkä itse.

Jonatan79 Jonatan79 sanoi:
Näyttää tavalliselta betonilta.

Jos asut As. Oy:ssä, voit puhua hallitukselle, koska et todennäköisesti omista seinää ja varastoa.

Tarkista muuten rakennuksen omistajalta, jos kyseessä on vuokra-asunto, yhtiö haluaa varmasti vikailmoituksen tästä ja ehkä korjaa itse.
Tuhannet kiitokset! Joo, tarkistan yhdistykseni kanssa ennen kuin aloitan jotain 😊

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.