Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka
aweste00: [citat] OK, kiitos! Olen löytänyt tiiliskiven, joka mielestäni täyttää 75%. Harmi, että heitin metrin kananverkkoa keväällä...
Anonymiserad 405730: C14-tyyppisiä sisäseinärakenteita käytetään yleensä ainakin kapeammissa mitoissa.
Ormriauga: Voin vain kertoa, miten olen tehnyt työssäni saadakseni savupiipun kuntoon talossa. On varmasti muitakin, jotka olisivat tehneet toisin ja monia, jotka voivat antaa kommentteja ja osoittaa, kuinka paljon olen tehnyt väärin. Talon savupiipussa oli kipsipinnoite, laasti, tretex-levy, joka oli naulattu tapetilla ja jonkinlaisella maalilla. Siinä oli myös puinen kulmalista, joka meni
kenth gustafsson: [citat] Juuri niin...
Rumpnissen: [citat] Minäkin tiedän 😬
ImTheBeast: [citat] 105mm on karmin paksuus astianpesukoneen puolella.
Anonymiserad 405730: No 1-2 cm on liian ohut, jos valat L-elementin ulkopuolelle, tarvitsee tämä raudoittaa yhdessä sen kanssa, mikä sinun pitää valaa päälle.. Ja sitten tarvitaan paksumpi valu.. Mitä sinulla on elementin itsensä pois leikkaamista vastaan?
Hedino: Hei, Onko joku, joka tietää, onko tämän tyyppistä kiinnityslistaa saatavilla Ruotsin kaupoissa? Olen löytänyt vain Amazonista, mutta tarvitsisin sen pikaisesti. Ystävällisin terveisin, Martin
AXS: Naulatulppa. Poraa poravasaralla puun läpi ja alas betoniin ja iske sisään suoraan.
BirgitS: Jos talon siitä ajasta on kantavia seiniä, ne ovat yleensä seinä, joka sijaitsee suurin piirtein katon harjan alla. On siis normaalia, että se seinä, jonka haluat purkaa, ei ole kantava. Tavallinen seinärakenne omakoti- ja rivitaloissa siitä ajasta on puurunko, jossa on kipsilevyt päällä. Se kuulostaa ontolta.
MathiasS: Onko kyseessä tavallinen ulkoseinän puupaneeli? Kirjoitat "tunn träpanel". Normaalisti ulkopaneeli on noin 22mm ja silloin ei ole mitään ongelmaa kiinnittää kannattimia puuruuvilla.
Derbyboy: Varastosta tulee 6 metriä leveä, joten se on vaikeaa. Jatkan kaivamista vähän tänään ja katson
Pidde3: Oli varmaan soitettu soturille ennen. Ärsyttävää purkaa sitten mahdollisessa palotarkastuksessa. Eikö ole parempi puhdistaa edelleen?
MVJK: [citat] haha joo, se oli poika, joka tuli ja halusi auttaa siivoamaan.
kristoffer.nilsson: [citat] Kuulostaa hyvältä. Suuret kiitokset!
Albans doktor: [citat] Niin helpoin ja halvin ratkaisu on silloin palauttaa kuten se oli aiemmin. Kuinka paljon rakennuskorkeutta teillä muuten on betonilaatasta kynnyksiin/ovilehtiin?
Albans doktor: [citat] Kyllä, kaikki riippuu siitä, kuinka paljon ääntä ja melua seinän on määrä estää. Ovatko pesukoneet lähellä suunnittelemaasi seinää vai onko niiden välissä muita seiniä? Jos sinulla on tilaa rakentaa kuten esimerkissäsi, olet rakentanut "ulkoseinän", voi sanoa, joka torjuu hyvin paljon ääntä ja melua. Suosittelen käyttämään huntoneristystä (puukuitua)
Småbrukaren: Minulla on kvartstit listat kiinnitettyinä vaunuosaan. On varmaan 2-3 mm, joka on edelleen näkyvissä. Se näyttää melkein kuin profiilinen lattialista. Näyttää hyvältä.
AG A: [citat] En ole koskaan käyttänyt Husfix itse. Mutta sen tarkoituksen mukaan uskon, että se on täydellinen tähän tarkoitukseen.
Solidtrust: [citat] Olen käyttänyt niitä kahdessa talomme maalauksessa, toimivat hyvin. Minulla on rinnekellariasunto ja julkisivujen eri tasoilla on 2 riviä ranskalaisia puuruuveja. Jos omistaa, kuten minä, 8 metrin yhdistelmäportaat, niillä yltää maalaamaan kattoon asti. Silloin kiinnitän tikkaat korkeimman tason suojakaiteisiin. Asun Norrtäljessä. Myydä ehkä, riippuu siitä, mitä voin saada.
Coolman: Mitä vakuutusehdot sanovat jälleen kerran? Mainitset ylimääräisen työn jne. ja haluat välttää. Joten lue ensin vakuutusehdot...
Anonymiserad 618974: Se on ennen kaikkea momentti, jota vastaan työskentelet. Tarvitset jonkinlaisen konsolin, mieluiten kohtuullisen paksusta teräksestä (ajattele 10 mm), jolla on merkittävä pystysuuntainen laajuus, jotta ei synny hulluja voimia kiinnityksessä sääntöön. Miten säännöt on kiinnitetty? Hyvä on, jos säännön ja seinän sekä säännön ja konsolin kiinnityspisteet ovat lähellä, jotta
Arne999: Minulla on pari tukea, jotka sijaitsevat epätasaisella pinnalla. Haluaisin täyttää ne jollakin hyvällä, mieluiten laajenevalla laastilla, mutta sen käyttö on hieman haastavaa. Onhan olemassa LAGNINGSMASSA FISCHER CEMENT EXPRESS Sillä voisi täyttää, mutta se on jokin polymeeri, joka on tarkoitettu asioiden korjaamiseen, ei kestämään painetta. Onko olemassa jokin esine, jonka voi
torporoman: Olen tehnyt tiivistyksen savipaikkauksella. Jonkin aikaa kamppailin tervapaperin kanssa ja yritin saada sen sisään luodakseni erottavan kerroksen. Mutta se on käytännössä mahdotonta ilman talon nostamista. Sen sijaan laitoin uhrauslevyn, tippalistan tai miksi sitä kutsutaankaan. Sitten savipaikkasin sekä sen taakse että sokkelin ja graniitin väliin. Sitten olen tiivistänyt niin paljon
firefly: Istun jäsenenä eräässä taloyhtiössä. Meillä on ongelma yhdessä asunnoistamme, jossa ulkoseinää vasten syntyy kylmä veto, tai pikemminkin kulmassa. Talo on rakennettu 50-luvun lopussa ja koostuu oikeastaan kahdesta talokappaleesta, jotka on yhdistetty pienellä raolla liikkumavaran vuoksi. Se on asunto puolikkaan kerroksen yläpuolella, ja seinällä, joka on saumaa vasten, on
Anonymiserad 618974: Voit kipsata sen, jos ei tule liian pahoja rakoja, silloin tarvitset kipsata myös seinät uudelleen. Kiinnitä kipsi, täytä suuremmat raot kipsisementillä, hio tasaiseksi, asenna aquabead-kulmanvahvistimet, tasoita, hio, tasoita, hio, tasoita, hio, pohjusta uusi kipsi + tasoite, maalaa uusi kipsi + tasoite, maalaa koko seinät + uusi kipsi. Ota pitkä tölkki ja nauti hienosta työstäsi.
federicok: Hei! Aion katsella 70-luvun taloa, jossa on todella alasvedetty lippalakki (valmatberget, jossa on suuret räystäät). Olisi tosi kiva nähdä, miltä se lopulta näyttää!