Olen pohtimassa seinälle kiinnitetyn penkin tekemistä kylpyhuoneeseen, höyrysaunan sisään, mutta rakenne tuottaa ongelmia...

Taustalla on kevytbetoniseinät, mutta aion laittaa palkit kiinni kevytbetoniin, mutta voin kiinnittää palkit vain kattoon ja lattiaan, joten kiinnitys ei tarjoa paljon työstettävää...

Voiko 45 palkit kestää penkille, joka on tarkoitettu 3 henkilölle, vai onko se vain unohdettava?

Etkö voi valaa rautaa tai kierretankoja seinään?

S Småbrukaren sanoi:
Et voi valaa rautaa tai kierrepuikkoja seinään?
Mitä tarkoitat?
Aion rakentaa seinän 45mm koolauksilla ja minun pitää sen jälkeen kiinnittää penkki jollain tavalla niihin...

Tarkoitan, että konsolien tai tukijalkojen sijaan tarvitset vastavoiman. Ajattele keinu. Ja koska et todennäköisesti voi pitää penkkiä ilmassa käyttämällä kulmarautoja 45 asteen kulmassa seinässä, sinun täytyy käyttää talon seinää. Näin talo on keinuhevosen toisella puolella ja te otatte saunan toisella puolella.

S Småbrukaren sanoi:
Tarkoitan, että konsolien tai tukijalkojen sijaan tarvitset vastuksen. Ajattele keinulautaa. Ja koska et luultavasti voi pitää penkkiä kellumassa kulmateräksillä 45 asteen seinässä, sinun täytyy käyttää talon seinää, joten talo on keinulaudan toisella puolella ja te pidätte saunaa toisella puolella.
Joo, okei, ymmärrän mitä tarkoitat, mutta ongelma on, että takana on tuuletettu seinä, joten en pääse siihen käsiksi...
Se on melko huokoista sinibetoniksi lisäksi, joten ei paljon kantavuutta...

• Vau
Småbrukaren
  • Laddar…
Olen surffannut tällaisia viime päivinä eri syistä. Tuo ratkaisu näyttää aika mukavalta, mutta epäselvää, onko sitä Euroopassa!
Kelluvat seinäkiinnikkeet puisilla tuilla ja beige taustapaneeli. Näytetään verkkosivulla IronSupports.com ostohintojen kanssa.

• Tykkään
Småbrukaren
  • Laddar…
Mitä tulee koolausten päälle, paneeli?

S Småbrukaren sanoi:
Mitä tulee runkojen päälle, paneeli?
Minun tapauksessani se on höyrysauna, joten minun on oltava vesitiivis...
Kallistun siihen, että se on vain parasta unohtaa ja vain tehdä "laatikoita", jotka sitten laatoitan...

P
Se on ennen kaikkea momentti, jota vastaan työskentelet. Tarvitset jonkinlaisen konsolin, mieluiten kohtuullisen paksusta teräksestä (ajattele 10 mm), jolla on merkittävä pystysuuntainen laajuus, jotta ei synny hulluja voimia kiinnityksessä sääntöön.

Miten säännöt on kiinnitetty? Hyvä on, jos säännön ja seinän sekä säännön ja konsolin kiinnityspisteet ovat lähellä, jotta ei tarvitse mitoittaa säännön taipumista vastaan. Kasvaa nopeasti, jos sen pitää tuntua jäykältä.

Pari vinotukia helpottaa kaikkea paljon. ;) Myös kiinnitys penkin päätyihin, jos se kulkee seinästä seinään.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.