Kohtaan pian autotallin rakentamisen. Ajattelin rakentaa rankarakenteisena, koska en löydä rakennussarjaa, jota haluaisin. Mietin silloin ruuvien käyttöä. Te kokemusta omaavat talonrakentajat, mitkä ruuvikoot ovat yleisimpiä käytössä rakennusprojektissa, ne joita kannattaa olla kotona? Tietenkin on olemassa erikoisruuveja, mutta en ajattele nyt niitä, vaan yleisimpiä tyyppejä ja kokoja. Tämä tulee olemaan ensimmäinen isompi uudisrakennukseni, joten kokemukseni rajoittuu useisiin talon saneerauksiin ja ehkä johonkin halkovajaan.

P
Totem Totem sanoi:
Olen suunnittelemassa autotallin rakentamista jossain vaiheessa. Ajattelin rakentaa osista, koska en löydä yhtään valmissarjaa, jota haluaisin. Istuin ja pohdin ruuveja. Te, jotka olette kokeneita talonrakentajia, mitkä ruuvien koot ovat eniten käytössä rakentamisessa, mitkä pitäisi olla kotona? Tietysti on olemassa erikoisruuveja, mutta en tarkoita nyt niitä, vaan yleisimmät tyypit ja koot. Tämä tulee olemaan ensimmäinen isompi uudisrakennukseni, joten kokemukseni rajoittuu useisiin talon remontteihin ja ehkä johonkin puuvajaan.
Harkitse naulapyssyn ostamista, joka ottaa 3 ja 4 tuuman naulat, niitä löytyy käytettynä..
Runko- ja kaiken muun ruuvaaminen tulee olemaan erittäin kallista..

• Tykkään
Totem
  • Laddar…
Rejäl sanoi:
Harkitse ostaessasi naulapistoolia, joka ottaa 3 ja 4 tuuman nauloja, niitä löytyy käytettynä ostettavaksi..
Kokoonpanoa ja kaikkea muuta varten ruuvaaminen tulee erittäin kalliiksi..
Joo, se on myös vaihtoehto. En ole itse asiassa koskaan ajatellut sitä. Hyvä vinkki. Kiitos.

M Marcus_Carlsson sanoi:
Från [linkki]

Lataa dokumentti täydellistä läpikäyntiä varten, mutta katso alla oleva yhteenveto -->

[kuva]
Kiitos. Se tehdään.

P
Totem Totem sanoi:
Joo se on yksi vaihtoehto sekin. En ole koskaan ajatellut sitä ajatusta. Hyvä vinkki. Kiitos.
Kuten sanottu, se tulee kannattamaan moninkertaisesti myös ajallisesti, joten tulet säästämään valtavasti aikaa..

• Tykkään
Totem
  • Laddar…
Naulapyssy siis. Minkä tyyppistä suosittelisitte? Paineilma, kaasu, akku. Olen tutkinut hieman. Näyttää siltä, että naulavyöt ovat eri kulmia. Mikä on ero ja miksi? 😀

P
Totem Totem sanoi:
Naulapyssy siis. Mikä tyyppiä suosittelisitte? Paineilma, kaasu, akku. Olen tutkinut vähän. Näyttää olevan erilaisia kulmia naulaliuskoille. Mikä ero ja miksi? 😀
Halvinta on paineilmasyöttöinen, jos sinulla on kompressori, koska tulee menemään muutamia kymmeniä tuhansia nauloja tai niin..

Rejäl sanoi:
Halvin tulee, jos sinulla on kompressori, sillä tulee menemään joitakin kymmeniä tuhansia nauloja tai niin..
Kompressorit ovat. Ajattelin lähinnä letkun kanssa säätämistä.

P
Totem Totem sanoi:
Kompressorit ovat olemassa. Ajattelin lähinnä sitä vaivalloisuutta, että pitää olla letku.
Mutta kaasukäyttöisillä siitä tulee kallista per naula, lähinnä huoltokirvesmiehet käyttävät näitä..

• Tykkään
Totem
  • Laddar…
MrJay
Akkukäyttöinen DeWalt, rakensimme kolme taloa sillä 😉

• Tykkään
Totem
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.