Agsson, luen keskustelua ja mietin tietysti, miten tämä meni. Olen itsekin miettinyt tehdä samanlaisen. =)
Hei!
Rakennus on käynnissä ja toisella pitkällä sivulla on nyt muutetut kattotuolit. Minulla oli suunnittelija, joka piirsi kuvat ja hyväksytyn rakennusluvan jälkeen rakennan itse.
En voi jakaa piirustusten yksityiskohtia, mutta laitan kuvan, joka näyttää periaatteen. Tämän kuvan mitat eivät pidä paikkaansa ja kenenkään ei tulisi rakentaa niiden perusteella, ota yhteyttä henkilöön, joka on halukas laskemaan/piirtämään juuri teidän mitoillanne.
Sen sanottuani, se toimii, mutta työmäärää riittää. Mutta hyvä siitä tulee, jos minulta kysytään
Hei, kiitos vastauksesta! Olin vähän myöhässä vastaamaan täällä, syytän siitä, että olen ollut pohjoisimmassa Fårössä huonolla kentällä.. Hauskaa, että se toimii ja että olet tyytyväinen. Olisi kiva nähdä vähän ennen-jälkeen kuvia sitten, niin ehkä olisi helpompi tehdä päätös. Olen nimittäin etsinyt läpi koko internetin löytääkseni jonkun, joka on tehnyt tämän =)
Hei! Aion katsella 70-luvun taloa, jossa on todella alasvedetty lippalakki (valmatberget, jossa on suuret räystäät). Olisi tosi kiva nähdä, miltä se lopulta näyttää!
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.