Minulla on talossani osia, joihin ei pääse tavallisella rakennustelineellä ulkonevan katon vuoksi. Niihin pääsee skyliftillä, mutta silloin on riski, että seisoo varatun skyliftin kanssa viikon kun sade vain kaataa.

Näin sitten Målarlisa -rakennustelineen, joka ruuvataan kiinni seinään, onko joku kokeillut tätä ja voi sanoa, onko se rahan arvoinen?

Hei, voin lämpimästi suositella målarlisa rakennusteline. Olen maalannut koko 200 neliömetrin taloni uudelleen ja se toimi täydellisesti.

Näin kolmen vuoden jälkeen Målarlisa ei enää ole olemassa.

B
W Wede sanoi:
Hei, voin lämpimästi suositella målarlisa rakennustelinettä. Olen maalannut koko 200 neliömetrin taloni, ja se toimi täydellisesti.
🌹Hei Wede!
Vihdoin. Olen etsinyt tämän nimen: Målar-Lisa. Meillä oli sellainen aiemmin, ja se toimi erinomaisesti, kun maalattiin meidän 4 kerrosta korkea talomme.
▪️Siitä on monta vuotta, kun olen nähnyt sen kaikkien tavaroidemme joukossa. En edes muista enää, miltä se näytti, muistan vain, että se oli todella hyvä. Pieni, kätevä ja tuskin vei lainkaan tilaa. Ainoa, mitä näen, ovat pultit, jotka on maalattu talon värillä ja jotka ovat edelleen julkisivussa, mutta kiinnikkeitä en löydä, valitettavasti.
▪️Valitettavasti näyttää siltä, että sitä ei enää ole markkinoilla. Tiedätkö, miksi se katosi? Sattuiko jokin onnettomuus ehkä?
▪️Jos sinulla (tai jollakulla muulla foorumilla) on mahdollisuus, voisitko/te mahdollisesti laittaa joitakin kuvia siitä, miltä se näyttää? Olisi hienoa, niin tiedän mitä etsiä, nyt kun tarvitsen tätä erinomaista rakennustelinettä.
▪️Jos jollain muulla on sellainen, niin laittakaa mielellään kuva. Jos se on myynnissä, olen kiinnostunut.
🌹🌹🌹🌹

B
S Solidtrust sanoi:
Hei En tiedä, onko tästä apua, mutta minulla on 3 konsolia ja liitän mukaan asennusohjeet.
❤️ Kiitos paljon kuvauksesta. Oletko itse kokeillut konsoleita? Asentanut ne seinään?

❤️ Tiedätkö, miksi ne katosivat markkinoilta? Joku onnettomuus?

❤️ Kiitollinen, jos sinulla tai jollain täällä on vastauksia.

❤️ Missä päin maata asut? Kiinnostunut myymään konsolit?

B Byggahus48 sanoi:
❤️ Tuhannet kiitokset kuvauksesta. Oletko itse kokeillut konsolia? Asentanut ne seinään?

❤️ Tiedätkö miksi ne katosivat markkinoilta? Jokin onnettomuus?

❤️ Kiitollinen, jos sinulla tai jollakin täällä on vastauksia.

❤️ Missä päin maata asut? Kiinnostunut myymään konsolisi?
Olen käyttänyt niitä kahdessa talomme maalauksessa, toimivat hyvin. Minulla on rinnekellariasunto ja julkisivujen eri tasoilla on 2 riviä ranskalaisia puuruuveja. Jos omistaa, kuten minä, 8 metrin yhdistelmäportaat, niillä yltää maalaamaan kattoon asti. Silloin kiinnitän tikkaat korkeimman tason suojakaiteisiin. Asun Norrtäljessä. Myydä ehkä, riippuu siitä, mitä voin saada.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.