Hei
Uusi foorumilla. Ajattelin rakentaa kahdeksankulmainen orangeri kesällä, halkaisija 6 m, katon korkeus 3,8 m. Olen kaivanut ja valmistanut viime syksynä, joten nyt vain odotan kevättä ja aloitan. Nyt kysymykseeni: riittääkö 45x70 runkopuuksi seinille ja katolle vai tarvitseeko minun mennä 45x95:een, en halua että se näyttää kömpelöltä.

J Juhani Jarlinge sanoi:
Hei
Uusi foorumilla. Ajatellut rakentaa optagon-muotoisen orangerian kesällä, halkaisija 6 m ja katon korkeus 3,8 m. Olen kaivanut ja valmistellut syksyllä, joten nyt vain odottaen kevättä ja aloittaa. Nyt kysymykseeni: riittääkö seinien ja katon runkopuuksi 45x70 vai pitääkö minun käyttää 45x95, en halua, että se näyttää kömpelöltä

Päättänyt nyt, se on 45x95

• Tykkään
Nove
  • Laddar…
J Juhani Jarlinge sanoi:
Päätin nyt, se on 45x95
Viisas päätös. (y)

J Juhani Jarlinge sanoi:
Hei
Uusi tällä foorumilla. Ajattelin rakentaa optagon-muotoisen orangerian tänä kesänä 6m halkaisijaltaan, katon korkeus 3,8. Kaivoin sen valmiiksi ja valmistelin viime syksynä, joten nyt on vain odotettava kevääseen ja ryhdyttävä toimeen. Nyt kysymykseeni, riittääkö 45x70 runkopuuksi seiniin ja kattoon vai pitääkö nostaa 45x95 asti, en halua että se näyttää kömpelöltä
Keskeneräinen rakennustyömaa järven rannalla; puiset kehykset ja tikkaat näkyvät, työkaluja ja rakennustelineitä ympärillä.

• Tykkään
  • Vau
Silver Flowers ja 9 muuta
  • Laddar…
J Juhani Jarlinge sanoi:
Hei
Uusi foorumilla. Ajatellut rakentaa optagonin muotoisen orangerian kesällä 6 m halkaisijaltaan, katon korkeus 3,8. Olen kaivanut ja valmistanut syksyllä, joten nyt on vain odotettava kevättä ja aloittaa rakentaminen. Nyt kysymykseeni riittääkö se, että käytän 45x70 puutavaraa seinille ja katolle vai pitäisikö minun siirtyä 45x95, en halua että se näyttää kömpelöltä

• Tykkään
sinclairhacker
  • Laddar…
Rakennusvaiheessa oleva huone, jossa on sora- ja laudoitusalusta sekä kiinnitystarvikkeita. Ikkunasta näkyy järvimaisema ja sininen taivas.

• Tykkään
Naturliv ja 3 muuta
  • Laddar…
J Juhani Jarlinge sanoi:
[kuva]

J Juhani Jarlinge sanoi:
Hei
Uusi foorumilla. Ajattelin rakentaa optagon-muotoisen orangeriakset kesällä 6m halkaisijaltaan, katon korkeus 3,8. Olen kaivanut ja valmistanut syksyllä, joten nyt on vain odotettava kevääseen ja alkaa rakentaa. Nyt kysymykseni kuuluu, riittääkö 45x70 seinien ja katon tukimateriaaliin vai pitäisikö hankkia 45x95, en halua sen näyttävän kömpelöltä
Rakenteilla oleva huvimaja järven rannalla, etualalla pensas. Rakenteilla oleva huvimaja järven rannalla, etualalla pensas.

• Tykkään
Grymlan ja 2 muuta
  • Laddar…
Kaunis ja ihana sijainti, oliko rakennusluvan saaminen vaikeaa?

A ati sanoi:
Kaunis ja ihana sijainti, oliko vaikeaa saada rakennuslupaa?
Ei, paikalla oli huonossa kunnossa oleva rakennus, jonka purin viime vuonna.

• Tykkään
ati
  • Laddar…
J Juhani Jarlinge sanoi:
[kuva] [kuva]
Keskeneräinen lasipaviljonki kauniilla järvimaisemalla, rakennustarvikkeita ja työkalut nurmikolla. Kasvihuoneen rakentaminen käynnissä joen rannalla, keskellä epätasainen kivipohja ja näkyvissä työkalut, kuten kottikärryt ja tikkaat.

• Tykkään
Silver Flowers ja 4 muuta
  • Laddar…
J Juhani Jarlinge sanoi:
Hei
Uusi foorumilla. Ajattelin rakentaa optagonin muotoisen orangerian kesällä, halkaisija 6 m, katon korkeus 3,8 m. Kaivoin ja valmistelin syksyllä, joten nyt vain odotellaan kevättä ja aloitetaan. Kysymykseni on, riittääkö 45x70 seinien ja katon runkopuuksi vai täytyykö mennä 45x95:een. En halua, että se näyttää kömpelöltä
Kahdeksankulmainen keskeneräinen paviljonki järven rannalla, keskellä rakennustarvikkeita ja keskeneräistä lattiaa, taustalla metsäinen maisema.

• Tykkään
Hydeisch ja 2 muuta
  • Laddar…
J Juhani Jarlinge sanoi:
[kuva]
Pian kevät ja sitten lasit ja ovet paikoilleen

• Tykkään
Hydeisch ja 3 muuta
  • Laddar…
Tyylikästä!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.