Senaste aktiviteten
-
RMan kan ju undra varför det skall vara självklart att firman först tjänar pengar på att rörläggaren åker till grossisten och hämtar ut...
-
RDet ser ut som om någon som aldrig jobbat med rör och saknar känsla för feeling har dragit de där rören. Gräsligt fult. Tyvärr är det...
-
RDessutom ska ju avsticket ha korrekt c-c mått och ha ordentliga rörklammer. Även det saknas här Det är som sagt så många fel i denna...
-
RNaturligtvis inte. Man bockar röret/slangen så att det blir parallellt med det innersta för att de båda efter ytterligare en bockning...
-
RDet är väldigt långt ifrån ditt tidigare tvärsäkra påstående. De har jag undvikt hela livet efter att ha sett alltför många som sakta...
-
RKanske för att det här är ett konsumentforum och att alla har rätt att skriva inlägg. Det står att läsa om i forumets regler som du...
-
RMen vänta nu. Du kritiserar alltså nästan samtliga svar i tråden, sen kommer du själv inte med någonting nytt över huvud taget och...
-
RDu är arg för att folk gör antaganden utan att veta nåt och antar sen själv att den som gjort det här är från Polen. Välkommen till...
-
RDet är rent felaktigt. Självklart kan man dra värme med kromade kopparrör. Finns verkligen inget hinder för det. Vanligtvis används de...
-
RTygla dig lite. Detta forum är inte flashback. Det du säger om jobbets kvalitet är ju samma som de flesta andra skribenter har gjort.
-
RJag tycker faktiskt att TS har beställt rätt produkt för ändamålet. PAL-rör blir aldrig snygga på det sättet kromade rör blir. Det...
-
RTja, det brukar bli ett j-la liv här i trådarna emellanåt när folk inser hur mycket de får betala för material. Eftersom du väl ändå ska...
-
RDu och alla andra som pratar om plaströr som grunden till dåligt jobb får tänka på att det är PAL som även på rulle är enkelt att få...
-
RJag tror den som gjort detta har en kombination av 1) dålig på sitt jobb 2) lite dum i huvudet När han/hon hört att du ska ha plaströr...
-
RNej det låter inte vettigt alls. Dom fyller ingen som helst funktion på det sättet han har dragit rören med skyddsrör. Jag är ledsen men...
-
RDet är så branschen vill att det ska fungera. Som kund vill du inte det, då vill du ha ett rimligt %-påslag på deras inköpspris. Det är...
-
RDet kunde varit värre. På 25mm rirrullen tjänar de bara 3000 jämfört med Rinkaby...
-
RDu vet att du blir tokblåst på materialpriserna när de använder leverantörens fejk-prislista där de själva har mycket kraftiga rabatter?
-
RJa, och som man av bilderna kunde gissa då så har han kört med pal på rulle, enligt fakturan, och inte raka längder, som hade varit mer...
-
RNu är ju detta Pal och inte Pex, vilket är helt okej att ha synligt, men det var ruskigt fult draget i detta fall, finns också att köpa...
-
RMaterialvalet har redan diskuterats och det var fel. Även om man väljer plaströr borde man välja sådant utan extra-utanpårör. OM man nu...
-
RNu har ju TS själv valt slang men kanske inte förstått hur illa det skulle komma att se ut.
-
RNu överdriver du lite va? Det värsta du någonsin sett. 😀 har sett bra mycket värre än det där. Största problemet tycker jag som tidigare...
-
RVill du konkretisera? =) Valet av plast är som sagt mitt så det tar jag på mig.
-
RMin personliga åsikt är att dra sådär är aldrig snyggt,ser så oproffsigt ut. Tacka vet jag raka hårda rör med fasta c/c mått. Det...
-
RJa... det blir ju egentligen inte snyggt med plaströr då dom har lite eget liv. Sen så har man väl kunna gjort det lite snyggare...
-
RVem som äger marken spelar ingen roll för att bevilja bygglov enligt PBL, du kan söka bygglov på vilken fastighet du vill. Däremot får...
-
RDet måste ju också finnas närhet till en "gräns" för att grannemedgivande alls ska bli aktuellt för att lyfta et ökade bygglovskravet...
-
RDu har ju någon form av gräns, tomträttsindelning eller vad det kan tänkas kallas. Du har ju uppenbart rätt till en hemfridszon. Det var...
-
RYtterligare en aspekt är likabehandlingsprincipen. Styrelsen får inte ge dispenser godtyckligt till vissa medlemmar. Om TS' granne får...