Senaste aktiviteten
-
UIntressanta skyltar man stöter på ibland i butikerna.
-
FFestlund förvånades av Cramses inlägg i tråden Bästa slinglösa robotgräsklipparen 2026 - Vilken rekommenderas idag?.Dreame A1 PRO med trasig LiDAR efter endast 56 drifttimmar och den måste in på verkstad. Har inte ens hunnit betala fakturan… Ångrar...
-
FFestlund älskade Baba_yagas inlägg i tråden Bästa slinglösa robotgräsklipparen 2026 - Vilken rekommenderas idag?.För att vara i slutet av maj så är jag nöjd med gräsmattan
-
FFestlund gillade Baba_yagas inlägg i tråden Bästa slinglösa robotgräsklipparen 2026 - Vilken rekommenderas idag?.Robot Gödning Rörspetsbrunn IS DA SHIT!!!!!!!!
-
FFestlund gillade Baba_yagas inlägg i tråden Bästa slinglösa robotgräsklipparen 2026 - Vilken rekommenderas idag?.Den stannar före ett hinder en bra bit innan På min 2024 årsmodell av 405x så hade jag i statistiken på appen antalet krockar den...
-
FFestlund gillade FredrikRs inlägg i tråden Bästa slinglösa robotgräsklipparen 2026 - Vilken rekommenderas idag?.Jag får känslan att vår 430 V Nera inte är så mycket intelligentare än dess föregångare 330X... 🤔😇😂 Klipper dock mer och mer enligt det...
-
FBorde väl vara bättre att umdersöka varför den mäter fel och åtgärda det. Den är knappast kotrekt när den är avsedd föt anslutning 230 V...
-
FDå bör man läsa specen för UPSen noga. Vissa fungerar så att de tar in godtyckligt dålig spänning, omvandlar till klenspänning som...
-
FDå Kan man titta på en UPS batteri backup som stabiliserar spänningen till 230 v plus att den håller spänninge tills man hinner stänga...
-
ULäskande suris i midsommarförberedelserna. ☀️
-
FVänd dig direkt till aktuell Hovrätt och efterfråga domen. Jag tror de kommer hjälpa dig hitta rätt.