S Sam_u_El skrev:
Har det hänt något sedan senaste inlägget? Nyfiken på vad du målar med, och hur.
Ja, men bara i hela resten av huset :)

Färgen är en ordinär snickerifärg pålagd med pensel; inget byggnadsvårdigt eller extravagant
 
  • Gilla
Sam_u_El
  • Laddar…
F fiskbuggaren skrev:
Någonting sånt här tänkte vi oss:[bild]

Men med skåp mer i den här stilen:[bild]
Vad har du ritat köket i? Främst är jag intresserad av vad 2D-ritningen är gjord i.
 
S Sam_u_El skrev:
Vad har du ritat köket i? Främst är jag intresserad av vad 2D-ritningen är gjord i.
De skisserna är sketchup.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.