T
Jag kör faktiskt nästan bara med kod. Behöver någon komma in när vi inte är hemma brukar jag köra med appen

Hus tomte
T TechChad skrev:
Jag kör faktiskt nästan bara med kod. Behöver någon komma in när vi inte är hemma brukar jag köra med appen[/

Brickorna e värsta skiten som funkar typ 1-2månader om man har tur :surprised:

men tycker d funkar hur bra som helst man öppnar å stänger för folk som ska in när man inte hemma

Ok, var i kontakt med supporten och de löste det genom att uppdatera firmware på distans. Lite märkligt att den inte uppdaterar sig själv, eller att det finns en sådan funktion inbyggd i appen...

• Älska
  • Gilla
karra och 1 till
  • Laddar…
T
Gött, fint med återkoppling (y)

I irrbloss skrev:
Ok, var i kontakt med supporten och de löste det genom att uppdatera firmware på distans. Lite märkligt att den inte uppdaterar sig själv, eller att det finns en sådan funktion inbyggd i appen...
Skumt, min autouppdaterade när jag kopplade upp allt. Skönt att det löste sig!

karra karra skrev:
Skumt, min autouppdaterade när jag kopplade upp allt. Skönt att det löste sig!
Ja nu funkar det bättre, är egentligen bara en sak jag saknar nu. Att kunna sätta låset i bortasäkert läge via appen. Verkar som det går med Verisure, hittar dock ingen sådan funktion i Yales egna app.

T
Borta säkert läge använder jag aldrig. Men det gör man ju manuellt så har svårt att tro att Veriunsure appen har det..

I irrbloss skrev:
Ja nu funkar det bättre, är egentligen bara en sak jag saknar nu. Att kunna sätta låset i bortasäkert läge via appen. Verkar som det går med Verisure, hittar dock ingen sådan funktion i Yales egna app.
Det går inte att bortasäkra låset via Verisure app. Bortasäkringen innefattar en mekanisk blockeringen av vredfunktionen som bara kan utföras genom att aktivt trycka ned knappen på låshuset och sedan låsa dörren.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.