Vad tycker ni om denna Xlent trallen? G4-1/G4-2 sortering… värre än budgettrallen på Byggmax och Hornbach..
Är jag kräsen eller förvänta jag mig för mycket.. tycker inte den håller det den lovar
köpte 2000 meter, allt ser lika dant ut..
Är jag kräsen eller förvänta jag mig för mycket.. tycker inte den håller det den lovar
köpte 2000 meter, allt ser lika dant ut..
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vad är du missnöjd med?
Jag tycker det ser bra ut och din trall är definitivt jämnare och har högre lägstanivå än den jag plockade ur Beijers standardtrall för nått år sedan, även den var av norrländska träd men hur långsamtväxande vet jag inte. Definitivt långsammare än ovans exempel i alla fall
Jag tycker det ser bra ut och din trall är definitivt jämnare och har högre lägstanivå än den jag plockade ur Beijers standardtrall för nått år sedan, även den var av norrländska träd men hur långsamtväxande vet jag inte. Definitivt långsammare än ovans exempel i alla fall
FredrikR skrev:
Väldigt stora och många kvistar, fått för mig g4-1/g4-2 sortering ska va mindre men återigen kan va jag som är kräsen
Jag har svårt att se att långsamtväxande har färre kvistar. Borde det inte snarare bli tvärt om? Svårt att få fram träd utan kvistar, hur ska solljuset tas tillvara för trädet? Understa stocken brukar ju vara färre kvistar men den använder man ju knappast till trall utan till finare saker.
ingen aning, är xl-bygg som säger deras trall är G4-1 och en del av g4-2M Marsman80 skrev:
Klicka här för att svara